Colaboy's Guestbook

1st September 2010

genieten
mooi dat jullie lekker geslapen hebben,geniet beiden en ramon denk om mijn meisje vooral nuuuuu.

veel plezier
hallo daar, heel veel plezier. wij vertrekken morgen en zitten s'avonds op mambobeach met een unplugged miniconcert van Candy Dulfer. grtjs Cor

Zo dan... Dus!!!
Te LEUK!!! Heb ik tijdens het werk tenminste weer een leuke afwisseling ;-))) Keep writing the good stuff and upload some funky pics!! Is altijd weer smullen!!! By the way, is Le Bagage goed aangekomen??? En nog zorgeloos een goed auto'tje gescoord via die ENE maatschappij?? hhahhhahaa... Enjoy my friends X

USA!!!!
Kerel, Ik wist niet dat je naar amerika zou gaan. Ik ben zeer aangenaamd verrast, veel plezier daar. Groet Danny.
6th September 2009

Mooi hoor en leuk!
Zo ik heb weer even tijd genomen om lui op de bank jullie verhalen weer bij te lezen. Leuke verhalen en prachtige foto's. Het is er wel erg mooi! Leuk dat jullie zo genieten. Stoer hoor, om zo aan het strandje te blijven. Ik had gillend weggerend.... Heel veel plezier! groetjes, van ons allemaal!
4th September 2009

strand?
hoi man, Je moet zeker gaan sollicteren bij 3 op reis. hahahah Ik lees altijd met veel plezier de verhalen. Nog veel plezier in het land met de onbekende mogelijkheden. Groet Danny
4th September 2009

ken ik!
ha avonturiers! leuheuk......lake powellllllllll zijn we ook geweest! mooi blauw (in mijn geheugen dan) maar idd gigaduur! jajan, had je bijna je selfmade slangenlerentas kunnen maken, laat je 'm wegglippen:-))))) hoe het hier gaat? regen en regen en wind en 17 graden....pffff...de najaarsdip komt er aan! heel veel moois en plezier jullietwee! xxx
2nd September 2009

wie schrok er harder de slang of jullie gr oetn oet risne

Controle
Yep!!!! :D (al is het alleen al om te weten hoeveel je gelopen hebt. Meten is weten! ;) ).....
2nd September 2009

Heb je een Garmin nodig om om zo'n rots te lopen :).

coooooooolllllllllllll!
cooooooooooooooolllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!111

brrrrr
ha! ziet er goed uihuit! grandcanyon is idd niet te beschrijven, je moet er bij zijn geweest. afzien straks hier in nl. lange broek, jas aan, regen, wind....brrrrr lekker genieten en eten daar! xxmaper

Blaren!
Hallo daar!!! Afgezien van de blaren op mijn diverse tenen gaat het best goed hoor!!! Wel liggen we elke avond zo rond tien uur in bed!!! Trouwens: Van harte gefeliciteerd he!!!!!! Groetjes!

jansen-wim@home.nl
mooie fotos wat een schitterend landschap. tot de volgende keer. groetjes
1st September 2009

hoi ramon en jacinta jullie genieten wel heel erg veel. je moet wel heel erg moe zijn van alles. heel veel liefs pa en ma.

Wederom adembenemende foto's.
31st August 2009

Mmmmm...
Hhahahahhahaa, je hebt gelijk! Was al even bang dat er een mindere foto van ons doorheen geslipt was :) maar gelukkig gaat het over de maffe Russin die daar half voor apengapen lag bij te komen.... :-D
31st August 2009

Wat een prachtige foto's zeg. Kan me voorstellen dat je daar goed kan wandelen. De "Uitkijk punt"-foto heeft een wat minder "Inkijkpunt" :).

Leuk die updates!
Hoi Ramon en Jacinta, gelukkig zijn er nog zat nieuwe ervaringen op te doen in Amerika! Ik moet zeggen dat al die shoppingmalls en koopjes me ook erg leuk lijken! ;-) Ik kijk al weer uit naar jullie volgende update! Groetjes, Linda PS: Ik ben flink aan het oefenen met mijn nieuwe Wii met Guitar Hero World Tour inclusief complete band pack! (Gekocht naar aanleiding van mijn laatste bezoekje aan jullie :-)).

Nice
Goed aquarium zeg. Nu komt hij er zeker wel hè ! Leuke trip hoor. Erg leuke verhalen ook. Dat je daar nog de puf voor hebt.... Veel plezier verder, tot de volgende blog. Greetz
28th August 2009

wat een grote rechtopstaande zoutwatervis is dat,wat voor een soort is dat,ist tie duur[haha}jullie leven je wel uit ,mooi man groetn oet risne
28th August 2009

Prachtig zoutwateraquarium zeg! Heel leuk om mee te lezen en mooie foto's hoor!

Top
Hoi vakantiegangers, Als ik dit zo zie... wil ik ook weer naar Amerika. Veel kijkgenot in de natuurparken. Groet Danny,
26th August 2009

hoi jacinta en ramon mooie fotos wel vermoeiend allemaal. heb jij nog war gekocht in die outlet store. groetjes pa en ma
From Blog: Palm Springs
26th August 2009

Ha die Wouter! Ja bedacht me opeens dat je ook kaartjes kon plaatsen.... Flesje water: we zaten net lekker uit te rusten bovenop een uitkijk punt toen ik mijn water liet vallen... Toen kon ik met mijn vermoeide stokjes weer naar beneden om het te pakken. Jacinta maakte toen een foto :)
From Blog: Palm Springs

Tot: 0.412s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 56; dbt: 0.1935s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb