Vakantie 2008

Europe » Netherlands » South Holland
June 20th 2008
Published: June 20th 2008

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer!!! Er is inmiddels alweer bijna een jaar voorbij en de zomervakantie 2008 staat voor de deur!

3 Juli vertrekken wij weer eens naar de Verenigde Staten!!!!

Dit keer hebben we een rondreis geboekt met een huurauto. We beginnen in het westen en ongeveer halverwege de vakantie hebben we dan een binnenlandse vlucht (via Washington als tussenstop 😞 ) naar Miami! Daar halen we vervolgens weer een huurauto op en gaan dan een rondje Florida doen. Daarna zijn we aan vakantie toe 😊

We vliegen aan op Los Angeles (ook hier een vliegtuigwissel in Washington) en gaan noordwaarts richting San Francisco. Vervolgens Yosemite, Las Vegas en weer terug naar LA.

In Florida zullen we onder andere Miami, Keywest, Orlando en Palmbeach aandoen.

We hebben er echt ontzettend veel zin in en hopen dat we zoals altijd onderweg weer in staat zijn om de verhaaltjes en foto's op deze site te zetten!!! We kijken dan al uit naar de eventuele reacties!!!!

* Hoe zal het zijn om deze vakantie met een missende voortand te moeten doorbrengen? (a.s. dinsdag naar de kaakchirurg)

* Zal Jacinta nog steeds voor de Starbucks vallen of gaat ook zij voor de bijl bij de nieuwe koffie concurrent Tim Hortons?

* Het blijkt nu dat het tweede stuk van de binnenlandse vlucht (vanaf Washington) noch met een Boeing noch met een Airbus wordt gevlogen!!!!!! AAAAAaaaargh!!!! Volgens de tickets krijgen we een Embraer 170 ofzo.... Een soort kleine jet (tot 70 personen) van Braziliaanse makelij!!!!! ERG!!!!! Zullen we deze vlucht overleven, of erger, krijgen we een zeer turbulente vlucht in deze zeepkist?

* Zal in de supermarkt Jacinta dit keer een keuze kunnen maken tussen 'paper or plastic???' ? 😊

* Vier jaar geleden bij terugkomst in Nederland kreeg ik opeens een rekening van de autoverhuurmaatschappij. We zouden de auto vier dagen te laat hebben ingeleverd. Ook waren we hierdoor blacklisted. We konden zolang we op deze zwartelijst stonden niet meer huren bij Alamo.

Na een telefoontje met de US bleek alles op een onverklaarbare administratieve fout te berusten. Het boete geld wat inmiddels al geincasseerd bleek, werd direct teruggestort. Ik heb ze nog op het hart gedrukt of ze ons ook van de zwartelijst af zouden halen gelijk. Dat zou voor elkaar komen...............

Dit wordt nu de eerste keer dat we weer bij deze maatschappij gaan huren.... 😊 Zullen wij wel geaccepteerd worden bij afhalen van de auto?????

* Zal ik de in Amerika onvermijdelijke gewichtstoename binnen de perken kunnen houden?

We zullen het allemaal mee gaan mee maken!!!!! En jullie weer met ons! 😊

Tot gauw! Hopenlijk vanuit LA!!!!!!

20th June 2008

Geweldig! Weer wat leesvoer in de trein! ;)
Hey Ramon en Jacinta! Wij achterblijvers zullen jullie natuurlijk nauwlettend in de gaten blijven houden gedurende jullie capriolen in de usa. :) Wel op dagelijkse basis posten hoor, dan heb ik weer wat te lezen op weg naar dat gekkenhuis in Amsterdam (ja Richard, ik weet dat je meeleest!! :))). Anywayz, ik wens jullie een fijne vakantie toe, en Jacinta: Hou jij Ramon een beetje in de gaten? Vooral in kleinere vliegtuigen/helicopters kan hij wel wat steun gebruiken... :)) CIAO!!
23rd June 2008

Wederom nette blog en dat is Ramon ook wel toevertrouwd! Wat ik mis is een lokatiebepaler, zodat we ook precies weten waar jullie zijn. Dat had ik na een paar jaar blog lezen toch wel als één van de ontwikkelingen verwacht ;-). Ik zit je te stangen.... Met veel plezier zal ik elke keer weer het bericht lezen!

Tot: 0.439s; Tpl: 0.01s; cc: 19; qc: 75; dbt: 0.1774s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb