NIEUW: Harrisburg, Washington, Philadelphia, NY

Published: August 6th 2007

Hallo allemaal!!!!

Allereest: afgelopen week is de travelblog site uit de lucht geweest!!! Naar nu blijkt hebben zij een crash gehad EN ze hadden geen backups. Dit betekent dat ze alle reisverhalen van de afgelopen weken verloren zijn!!!

BALEN zeg!!! Heb hier echt geen woorden voor.

Ik heb nu na een paar uur zwoegen via de cache van google de boel weer 'min of meer' kunnen terugzetten. Helaas heeft dit wel als bijwerking gehad dat bij het opnieuw aanmaken van een verhaaltje er telkens emails naar iedereen uitgegaan zijn. Sorry daarvoor!!!

En nu dus ons laatste verhaal van de geweldige USA vakantie!!!

Na de watervallen zijn we naar Harrisburg gereden voor de overnachting. Na de volgende ochtend de rondleiding in een Amsish community te hebben gehad zijn we doorgereden naar Washington. Hier zijn we twee nachten gebleven.

Washington was onverwacht heel ruim en groen van opzet. Wel een stuk criminelere dan New York. Het was er bloed benauwd en helaas op de 2e dag hadden we regen. Maar dit maakte niet uit omdat we met de metro naar een groot winkelcentrum gegaan zijn. Dit samen met de groep uit 'het Westland' :-D.

Vervolgens zijn we via een middagstop in Philadelphia weer teruggereden naar New York, waar we nog een avond en ochtend konden rond wandelen. Dit gaf Jacinta de kans voor wat last minute shopping 😊

Met een recordtijd van zes uur en een kwartier voor de terugvlucht stonden we vervolgens weer op schiphol!!!

Het was een (te) korte maar geweldige vakantie!!!! Ook deze ervaringen zullen we nooit meer vergeten!!! Iedereen bedankt voor het fanatieke meelezen en de leuke opmerkingen!!! Altijd weer een leuk moment voor ons om de boel te updaten en te kijken of er nog reacties geschreven waren.... Heel erg bedankt.

Ramon & Jacinta

8th August 2007

Leuke vakantie!
Hee Ramon! Klinkt als weer een te gekke vakantie! Jammer dat alle verhalen gewist zijn, ik had ze nog niet gelezen want ik was zelf ook op vakantie. Ik ben wel benieuwd, ben zelf nog nooit in Amerika geweest (zowel zuid als noord). Moet er toch eens gaan kijken... Welkom terug trouwens! Tycho

Tot: 0.047s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb