Het einde nadert van een SUPER vakantie

North America » United States » Florida » Orlando
July 21st 2008
Published: July 22nd 2008

Hallo allemaal, groetjes vanuit een zeer warm Orlando!!!

wat ik steeds vergeet te zeggen: Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties en emails! Iedere keer weer leuk om te lezen dat jullie meeleven 😊

Maar goed, even bijpraten:

Na onze binnenlandse vlucht kwamen we aan in Miami. Jacinta's koffer had de rare wissel goed doorstaan en lag netjes op de lopende band... Mijn koffer bleek toch naar Washington gegaan te zijn!!! (oorspronkelijke vlucht).

De volgende dag rond 18:00 werd hij gelukkig alsnog naar het hotel gebracht! Wel lastig hoor om een hele dag bijv. ongeschoren rond te lopen. Jacinta vond het wel ruig zei ze 😊 ikzelf vond het maar vies aanvoelen.

Het weer in Miami liet ons in de steek helaas. Wel warm hoor, maar drie dagen bewolkt en tropische buien. Het strand hebben we niet gezien hierdoor. We hebben ons wel prima vermaakt hoor.

We zijn onder andere naar de Saw Grass Mills geweest, het grootste outlet centrum van Amerika. Heb nog twee tommy hilllf. overhemden gekocht voor 20,- per stuk!!!! Uiteraard heeft Jacinta ook nog een en ander gekocht: twee paar leren puma schoenen en tig andere hempjes en weet ik veel wat allemaal...

Na miami zouden we naar Key West gaan. Dat zijn TIG eilandjes verbonden door 54 bruggen ofzo. 150 km eenbaansweg dus! Het verste eiland is dan key west.

Die nacht droomde ik dat we 150 km aan auto's achter elkaar hadden op weg daar naartoe. Die droom werd een nachtmerrie toen ik droomde dat de voorste auto bestuurd werd door Wouter -broer van Jacinta, werkende bij Rijkswaterstaat, en "ik heb de eed afgelegd dus moet ik mij perse aan ALLE regels houden en rijd ik doorgaans als een slak over de weg"- Jansen. 😊 Hahahahahaha...

Het was zeer gezellig en warm op Key west.

De volgende dag hadden we een lang rit terug over de bruggen en vervolgens noorderlijk naar Fort Myers. Daar was verder niet veel te doen en toen we dus halverwege een outlet tegenkwamen zijn we daar spontaan een paar uur gaan shoppen.

Het werd nog leuker toen er ook een 24 zalen bioscoop bleek te zijn! We zijn naar de nieuwe film 'the dark knight' geweest: SUPER GOEDE FILM!!!!

Na Fort Myers zijn we naar Orlando gereden en ja onderweg nog gestopt bij een outlet center 😊.

In Orlando zijn we gisteren naar Seaworld geweest en vandaag naar Animal Kingdom. Het was helemaal top!!!

Morgen meer hierover plus foto's!

Morgenochtend reizen we weer af naar Palm Beach. Dit wordt ons laatste hotel alweer! 😞

Nu bed tijd! Tot gauw!

Eed
Gniffel :-).

doe maar een dozijn
het kwijl loopt uit m'n mondhoeken als ik lees hoeveel jullie shoppen! gaaf man! wij kunnen ook wel een dozijn tommies gebruiken (kindermaten available?). dank voor de leuke verhalen! doei!!!
22nd July 2008

hahaha geweldig dat soort dromen, Ziet er allemaal weer fantastisch uit daar, jammer dat aan zulke mooie dingen weer een eind komt. Geniet er nog van. Groeten, Cor

jansen-wim@home.nl
jullie beleven nog eens wat.tot gauw
23rd July 2008

Top
Hoi ramon en jacinta, Top om de verhalen te lezen van jullie trip.... Ik denk dat ik dat ook maar een keer moet doen op mijn vakantie. Misschien ben ik daar te lui voor. Groeten van Danny

Tot: 0.324s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 67; dbt: 0.0749s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb