Heerlijk dagje SF

Published: September 1st 2010

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer!

We hebben vandaag een heerlijk dag San Francisco gehad. Het was echt prachtig weer (27 graden) en we hebben van links naar rechts de stad doorkruisd!

Heel veel gewandeld en ook een stukje met de beroemde trammetjes geweest. Het blijft opvallen hoe steil sommige stukken zijn!

Het is nog heel druk overal, had ik niet verwacht. Lekker gechilled op Union Square, en uitgewaaid op Fishermans Warf. Zelfs nu alweer hele stukken SF ontdekt waar we nog niet eerder geweest waren.

Al met al gaat het prima allemaal en vermaken we ons prima! Morgen sowieso even naar het Golden Gate park. Verder zien we wel. Zitten nog te twijfelen of we nog fietsen moeten gaan huren. Maar ja, dat met mijn immer aanwezige zadelpijn....... 😊

Enfin..... DAT, zie we morgen dan wel weer....

Groetjes en liefs,

1st September 2010

Fietsen?
Hmmm....je zegt net hoe steil het wel niet is en jij durft het woord fietsen al ergens in de hersenpan van je naar boven te halen????? Ok, van Jacinta kan ik het wel verwachten :) Die is erg sportief.......maar euh.....jij ;) Ga eerst maar eens 3 mile joggen heuvel op, heuvel af :) Leuk dat er dit jaar weer en blog is.......en al een oplader voor je IPad gevonden? Groetjes Perry
1st September 2010

annyong
ha! wat leuk om te horen. Kan de sfeer door de foto's heen weer proeven, heerlijk! Ga vooral eens Koreaans eten daar: veel en lekker! Veel plezier nog! DAaaag

Tot: 0.083s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0476s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb