Viva Las Vegas

North America » United States » Nevada » Las Vegas
September 8th 2010
Published: September 9th 2010

Hallo allemaal!!!!

We hebben drie fantastische dagen Las Vegas achter de rug. Zo fantastisch dat we nauwelijks foto's gemaakt hebben 😞. We zaten in het super de luxe Mandalay Bay. Het mooiste hotel waar ik ooit in gezeten heb.

Het zwembad bestaat bijv. uit een kunstmatig zandstrand met giga zwembad erbij. Om de zoveel minuten komt er dan een mega golf voorbij. Echt heel leuk, al vond Jacinta dat wat minder.... 😊

Verder hebben we erg ons best gedaan om het lekkerste buffet uit te zoeken. Ieder hotel heeft wel weer een eigen thema op dit gebied, dus keuze genoeg.

We hebben gewandeld, hotels bekeken, gegeten en met diverse shuttles en treintjes ons een weg over de strip gebaand.

Het was wel duidelijk na-seizoen want het was aanzienlijk minder druk dan vorig jaar. Maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.

Vandaag in Palm Springs wat meer een overbruggings hotel is voor morgen vier dagen LA. Net nog even in een Outlet geweest 😊 en morgen dan richting LA.

Oja, iedereen bedankt voor alle reacties en emails!

Tot snel,

Hoi
Leuke trip tot nu toe....Have fun!!

Megagolf
Vond Jacinta de megagolf wat minder? Ik kan me een gevalletje op de Copa Cabana herinnneren ;).
9th September 2010

Hey buuffies, Ziet er super uit, deze reis! leuk dat jullie het zo lekker hebben. Wij vertrekken maandag naar Mallorca voor 12 dagen, dus we zien elkaar pas eind sept. weer. Jammer dat jullie niet bij de BBQ zijn overmorgen, maar we drinken er wel eentje op jullie! ;-) Veel plezier nog! Groetjes Diana, Ray, Mick en Lucy
9th September 2010

Inderdaad een prachtig hotel! Hebben jullie nog gegokt en gewonnen? Veel plezier in LA! Groetjes, Eric
foto-3

Hoi
Hoi vakantiegangers, Zo te zien weer een perfecte vakantie. Zou ook zo weer trg willen. Ik moet toch een keer vragen hoe ik zo'n blog regel. Hee leuk om te zien en te doen. Groet Danny.

Tot: 0.302s; Tpl: 0.015s; cc: 15; qc: 70; dbt: 0.0817s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb