De voorbereidingen

Published: June 12th 2004

FloridaFloridaFlorida

Overzichtskaartje van Florida
Hallo allemaal,

Woensdag 16 juni vertrekken wij, Ludmilla en ik, om 14:10, naar Miami.

Via deze site hoop ik terplekke via een laptop verslag te kunnen doen en foto's te laten zien.

Eventueel kan je via het knopje 'Email Alert' een alarmpje aanzetten zodat je automatisch een email krijgt als wij iets toevoegen aan de site! Ook kan je via een 'comment' reageren op wat wij geschreven hebben. Dat komt dan onder onze tekst te staan.

Stel dat ik helemaal geen internet vindt daar dan houdt alles natuurlijk op, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk :-)))

Groetjes,

Ramon

15th June 2004

Hey dit is wel geinig!! We wachten met volle verwachting af op de foto's! laterrrrrrr
17th June 2004

Lachuh!!
HeeHoo!! Grappig is dit! Nou maar hopen dat je veel internet toegang vindt daar, maar dat zal vast wel lukken. Veel Plezier daar!!!
18th June 2004

Saluti per Milla e Ramon
Come state? come e' andato il viaggio? Non ti sei fatta sentire, saluti da noi tutti. ciao mamma
18th June 2004

??????
hey neef, dit is wel leuk zeg ,alles goed ik ben wel nieuwschierig naar de foto's nou nog veel plezier he groetjes edwin en trudy
1st September 2006

Goede Reis! Ciao!

Tot: 0.439s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 87; dbt: 0.0981s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb