Blogs from South Korea, Asia - page 7

Asia » South Korea September 19th 2018

Pred navstevou mi vela ludi vravelo o korei toto : spicy food, krasne baby, vsetci alkaci a neni tu nic zaujimave. Vacsina veci je pravda : Jedlo je ozaj dost stiplave, ono s jedlom som tu spokojny veru nebol, ziadne odlisne chute Baby ozaj krasne ale vacsina na sebe tony mejkapu a ine vylepsenia, jo a skoro vsetky sa tu hraju ako keby nad ne nebolo Hej su to alkaci, vsetci chlastali lacne soju, ci ranajky, obed, vecera Ono k videniu nic speci tu ozaj neni (pre cloveka co uz bol v azii). Mesta na jedno kopito. Turistika fajn aj ked vacsina veci je robena aby bola pristupna aj pre neturistov (schody do neba) Doprava bezproblemova. Odporcam kupit tmoney kartu, ulahcuje to cestovanie. Dobitie v pohode v obchodikoch 711…. A podobne Ang najhorsia vo vyspelej azii. ... read more

Asia » South Korea » Seoul September 2nd 2018

Ubytko na jednu noc ok ale naviac isto nie. Izba mala a ked bola pustena klima dost to fucalo na mna. Pri baleni ako som sedel na posteli, tak na nej bolo dost cudzich vlasov. Pesi presun k blizkej city hall, kde od 12.00 zacina program na friendship festivale Do zaciatku este asi dve hodiky, odpocinok v pekne upravenom umelom (?) kanali na ulici cheonggyechon. Na slnku susenie topanok, ponoziek, batohov. V chladku relax. Po relaxe pobratie sa k festivalu. Riecku prekracujem po kamenoch, skoro som jednu indku zhodil do vody aspon by sa konecne umyla :) Po schodoch sa dostavam hore na ulicu. Tu uz culi ruch, kopa ludi, stanky pootvarane. Najskor idem okolo africkych stankov s jedlom. V niektorych stanoch su ludia aj v krojoch. Kazdy stan je zvlast krajina s tradicnym jedlom a ... read more

Asia » South Korea September 1st 2018

Po asi 3.5hod spanku sa budim do slnecneho rana. Na izbe som bol cisto len ja. Ranajky len kelinkova polivka, booknutie ubytka na jednu noc v soule a potvrdenie stretka s taiwanku, ktoru som stretol na vychodnom pobrezi a isli sme spolu kusok vlakom. Cez appku agody bola na ubytko dodatocna zlava 5percent, aspon volaco. Do np gyerongsan ide priama bus linka c.107 cca kazdych 20.min. Ha len na digitalnej tabuli bolo nieco po korejsky. Tak sa pytam baby co to je. Na mobile mi ukazuje preklad. Bus este nevyrazil zo stanice. Inak pri kazdej linke vzdy napisana minutaz k prichodu. Bus prichadza prazdny. Neskor sa zaplnil ale nie moc. Pristupili aj neaky cudzinci. Po hodine cesty prichadzame na miesto. Velke parkovisko, par aut, 711 a kopa restik. Som cakal velky naval ludi, je vikend, pekne ... read more

Asia » South Korea August 31st 2018

Vonku bohuzial dazd. Tj zadna turistika. V lobby hodene do seba toasty s dzemom a k tomu kelinkova polivka. Rozlucka s holandanom, ktory ide zasa na juh. Pritom odtial prisiel. Dal mi este tipy na turu. Prakticky cele doobedie len lezanie v posteli. Na obed som sa vybral do blizkeho parku temi. Vonku uz neprsalo ale furt pod mrakom. Park uplne nahovno, nic zaujimave. Skoda cesty. Akurat v altanku spal dochodca (bezdomovec?). Odtial smer k rieke. Zastavujem sa v plnej restike. Klasicka objednavka ukazanim na vedlasi stol. Tato restika bola specializovana na daku polievku. Co bolo v tej polievke ani nechcem radsej vediet. Pre mna to bol predrazeny humus. Pri rieke mensi sok. Tam kde som vcera sedel bola dnes voda. Cela cyklocesticka zaliata. Po dazdi riadne stupla hladina, pocitam tak o mester. V noci vsak ... read more

Asia » South Korea August 30th 2018

Bohuzial predpoved sa nemylila a prsi. Rezervacia ubytka, kedze zadne cs sa neozvali. Spakovanie sa, chytenie mhd na bus stanicu a presun do dalsieho mesta. Samozrejme z mhd zastavky to na bus terminal bolo asi 7min. Nastasti dazd uz nebol moc silny. Zlate taiwanske mesta, kde sa v centre dalo chodit aj v dazdi vdaka vyklenkom pod budovami. Mam statie a bus ide o 5.min. V buse zas polospanok. Tentoraz ale prekvapila tv s obsadenostou busu. Modre policko znamenalo kupene miesto. Pri nastupe sa listok pipol (qr kod) a policko sa zmenilo na zlte. Takze sofer vedel, ze clovek je na svojom mieste a moze odist. V meste este jedna zastavka a potom rovno po dialnici. V daejeon tez najskor zastavka mimo bus terminalu, blizko metra a potom uz na velkom bus terminale. I v tomto ... read more

Asia » South Korea August 29th 2018

Nezvycajna kombinacia na ranajky, hrianky potrete nutelou na tom platkovy syr a to vsetko zapite mliekom. Vonku konecne slnecno a teplo. Motanie sa len v starom meste. Najskor prechadzka cez nakupnu pasaz, ta este vyludnena. Ulickami sa dostavam k velkemu katolickemu kostolu. Oproti je za hradbami plateny areal, to ignorujem a skladam sa v altanku pod kopcekom omokdae. Tu driemanie a sledovanie okolo chodiacich. Dost ludi si tu poziciava dobove saty. Potom v nich chodia po ulici a na kazdom peknom mieste sa fotia. Niektore korejky fakt extra trieda. Po odpocinku vyskriabanie sa na kopcek. Odtial je fajn vyhlad na cele stare mesto. Starodavne nizke domceky s klasickymi korejskymi strechami. No mozno japonskymi ono sa mi to dost podoba. Na kopceku dalsi altanok a zas oddych. Tieto altanky su v tychto horucavach super vec. Vzdy sa ... read more

Asia » South Korea August 28th 2018

Budik mi zvoni 6.00, moc sa mi veru nechce vstavat. Spanok bol uplne nahovno v tejto kopke. V noci este blekanie z blizkeho karaoke baru. Rychlo do seba hadzem ranajky, cornfleaks s mlikom a smer bus zastavka. Bus c.03 ide nacas len cesta miesto 10min je 20min. Vyskakujem na expres bus terminalu pri Usquere. Podchom sa dostavam na dost velku stanicu. Do okienka pcham mobil s destinaciou yeongam. Obratom dostavam listok, s nastupistom, casom odchodu a miestenkou. Sadam do busu, dnu nabieha korejka, kazdemu cvaka listok a ide sa. Este zastavka na intercity terminale, kde pristupuje dost ludi. Intercity terminal je len klasicka zastavka jak mhd. Nesedim podla miestenky, bus poloprazdny. Mame este dve zastavky v inych mesteckach. Na konecnej vystupujeme len traja ludia. Jedneho zo soferov ineho busu sa pytam odkial mi ide bus do ... read more

Asia » South Korea » Gwangju August 27th 2018

Tak predpoved pocasia bola nahovno, zas leje. Jeden typek vcera bol na turistike, ma vlastne auto. Ukazoval mi video, nenormalne prudy vody na ceste. Tak ani nevystupoval a otocil to. Normalna mala rieka. No dufam, ze zajtra to bude ok, ostavam tu dalsiu noc. Ono prsi vsade, tak to mam zajedno. No len dorm je plny, fasujem malu kuticu. Spim na matraci, rozmer izby asi 1.5m x 2.5m bez fanu a ac ale pohoda neni teplo. Sprcha ale nevim kde je, vraj neskor. Opat cely den len na ubytku. S tym sulawesi som to prepiskol ked kukam na tie 8 a viac hodinove presuny medzi mestami. Na obed len kelinkova polivka. Rusi co tu robili za spanie nakonec neboli par ako som si myslel, chalan to dnes zabalil. Kuknutie v tv avangeri. Som rozmyslal aj nad ... read more

Asia » South Korea » Gwangju August 26th 2018

Vonku leje, turistika neprichadza do uvahy a ani presun do dalsieho mesta. Ostavam tu dalsiu noc, dnes je cena nizsia. Prakticky cely den na ubytku, mimo vybehnutia na obed. Debilna draha polivka s neakym nechutnym masom ale asi daka specialita bo dost ludi si to davalo. Vecera v cu obchodiku + mensi nakup v blizkom markete. Na ubytku spanok, dopisanie denniku, spraveny zhruba plan na indoneziu, nahadzanie cs do soulu a zistene, ze zajtra ma len prskat a pozajtra skoro nist. Takze tu ostanem dve noci, zajtra tura v tunajsom pohori a pozajtra daytrip do wolchusan np. Ono casovo by to vychadzalo rovnako z mokpe ale tam by bola navyse cesta. S tymto ubytkom som spokojny, klidecek, cisto. Dnes doslo 8novych ludi ale k nam na izbu nik. Tu je plan indonezie : 5 prilet makasar ... read more

Tot: 0.106s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 55; dbt: 0.0501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb