215.den - daejeon


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
August 31st 2018
Published: September 2nd 2018
Edit Blog Post

Vonku bohuzial dazd. Tj zadna turistika.

V lobby hodene do seba toasty s dzemom a k tomu kelinkova polivka.

Rozlucka s holandanom, ktory ide zasa na juh. Pritom odtial prisiel.

Dal mi este tipy na turu.

Prakticky cele doobedie len lezanie v posteli.

Na obed som sa vybral do blizkeho parku temi.

Vonku uz neprsalo ale furt pod mrakom.

Park uplne nahovno, nic zaujimave. Skoda cesty.

Akurat v altanku spal dochodca (bezdomovec?).

Odtial smer k rieke.

Zastavujem sa v plnej restike. Klasicka objednavka ukazanim na vedlasi stol.

Tato restika bola specializovana na daku polievku. Co bolo v tej polievke ani nechcem radsej vediet. Pre mna to bol predrazeny humus.

Pri rieke mensi sok.

Tam kde som vcera sedel bola dnes voda.

Cela cyklocesticka zaliata. Po dazdi riadne stupla hladina, pocitam tak o mester.

V noci vsak musela byt este vyssia, bo nanosy blata dost vysoko.

Zastavka na mini poste, reku kupim si volake znamky. No tetula nechapala, tak kupena len jedna.

Nazad do postele.

Okolo 15.30 zahajujem busovy presun k expo mostu.

Najskor idem okolo fajn vysielaca, opat sa dostavam k rieke.

I v tejto casti hladina dost vysoka, na cyklo trase nanosy blata.

Ono sa tu asi oplati pozicat bicykel a spravit si kolecko popri rieke. Trasa kvalitna.

Konecne slnko, tak mini relax.

Potom ma napada, sak na druhom brehu je dnes vinny festival.

Po pesom cez den nic moc expo moste prechod na druhu stranu.

Podla nocnych fotiek, musi byt tento most velmi pekny. No na nocnu prehliadku cas nemam.

Vinny festival v okoli expo budov.

Jedna vyzera ako taka raketa.

Festival je rozdeleny na dve casti.

Vonku (free) obcerstvenie a koncerty (zacinaju bohuzial az po 18.30) a dnu (platene), ochutnavky vin.

Ja mam cas len neaku hodinku, bo dnes mam dohodnute cs stretko.

Tak si sedim pred podiom a pocuvam nacvik miestnej klasickej kapely.

Boli fakt dobry a to bol len nacvik.

Okolo chodia sikmacky s vinnym poharikom v ruke. Niektore ho maju zavesene na krku.

Dost cudzincov.

Vino zo svk tu neni,europa ma zastupenie spanielskom a slovinskom.

Chytam mhd a smer gung dong cast. Tu je velka it univerzita.

Kopa studentov a hlavne studentiek.

Prichadzam na miesto stretka. Tu nic, stavia sa tu nova budova. Snazim sa chytit wifi, nastasti sa dari. Cs mi poslal koordinaty asi o 50m dalej.

Filipinka (podpriemer) pracujuca dva roky v cirkevnej skole. Robi sekretarku. Korea jej moc nepasuje.

Kazdu nedelu spieva v kostole.

Tato cast je it cast. Same it spolcnosti, ktory si stahuju top studentov k sebe.

Fajn cast mesta s vyskovymi osvetlenymi budovami a kopou mladeze a biznismenov.

Zapadame do japonskej restiky v malom nakupnom stredisku .Ona si objednala lososa ja pork. Som chuj mal som si dat lososa chutil genialne. Skoda, ze mi neprelozila menu, len povedala beef, pork, fish.

Po jedle presun na terasu na streche, kapacino s nic moc zakuskom.

Pijatiku platila cs, tak ja som zobral zakusky.

Na terase velmi pekne romanticke prostredie.

S cs bolo fajn ale mal som radsej ostat na festivale. Tam by bolo vac srandy.

Presun metrom (drahsie ako bus cca o 150w) k sky garden.

Tu mnoztvo ludi, podniky full.

Sky garden v noci velmi pekna.

Strecha je tvorena obrazovkou, na nej rozne animacie.

Kupa piva a zacanie planovania europy, bo spartak dostal brusel, zahreb a istanbul. Bohuzial datumy su este neni zname.

Nuz robene rozne kombinacie odletov koncom oktobra z bkk.

Do thajska dojdem z kambodze. V nej asi 2 az 2.5tyzdna a v thajsku asi tyzden (prakticky len bkk alebo neaky blizky ostrov)

Zaujimavo vychadzal let do londyna (205€) s 10hod stoppoverom v cine ale zas by to bolo v noci.

Najlacnejsie vychadza stokholm, priamy let za 160€, berlin s prestupok za 180€ a istanbul za 280€.

Do lobby dosli dve mlade korejky. Ale komunikacia nula bodov, jak keby som tam ani nebol. Korejci mi teda vobec nepasuju, cest par vynimkam za posledne dni.

Ono aj tie dve co som hostil doma boli take zvlastne. Najskor hehehehe a potom uplna zmena nalady z nicoho nic.

Spanok nula bodov, bo som uz myslou v europe. Nakonec som zaspal az nieco po 3hodine rannej ked uz boli jasne datumy.

Zaciatok novembra smer chorvatsko a koncom smer belgicko a potom tazko povedat. Bud na 2 mesace nazad azia abo na mesac juzna amerika a finito.

Ono bude zalezat podla cien leteniek z europy. Alebo ked skoci volaky error fare trebars na madagaskar abo inu exoticku destinaciu idem tam.

Naklady :

Znamka : 330w
Dobitie tmoney karty : 5k w
Divna polievka : 7.71€ (10k w karta)
Japonske jedlo + capovane pivo : 12.3€ (16k w karta)
2x zakusky : 6.15€ (8k w karta)
Flaskove pivo v markete : 1.31€ (1.7k w karta)


Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 26; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb