214.den - presun daejeon


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
August 30th 2018
Published: August 31st 2018
Edit Blog Post

Bohuzial predpoved sa nemylila a prsi.

Rezervacia ubytka, kedze zadne cs sa neozvali.

Spakovanie sa, chytenie mhd na bus stanicu a presun do dalsieho mesta.

Samozrejme z mhd zastavky to na bus terminal bolo asi 7min.

Nastasti dazd uz nebol moc silny. Zlate taiwanske mesta, kde sa v centre dalo chodit aj v dazdi vdaka vyklenkom pod budovami.

Mam statie a bus ide o 5.min.

V buse zas polospanok.

Tentoraz ale prekvapila tv s obsadenostou busu. Modre policko znamenalo kupene miesto. Pri nastupe sa listok pipol (qr kod) a policko sa zmenilo na zlte. Takze sofer vedel, ze clovek je na svojom mieste a moze odist.

V meste este jedna zastavka a potom rovno po dialnici.

V daejeon tez najskor zastavka mimo bus terminalu, blizko metra a potom uz na velkom bus terminale.

I v tomto meste je obrovsky stadion s nazvom world cup (hrali sa tu ms)

Pred bus terminalom velmi moderne budovy, kopa ludi.

Po par metroch sa spusta lejak. Skovavam sa v takom stane/altanku

Zrejme to bolo urcene pre ludi cakajucich na taxi.

Po dazdi presun pesi do asi 4km vzdialeneho ubytka.

Prvy dojem nist moc, len budovy a nic zaujimave.

Jak naschval zadne jedlo ani 711. Len cu ale nedalo sa nikde sediet.

Nastasti o par metrov 711, tak kupa nudli v kelinku a tie zjedene vonku.

K stolu ma zavolali rozvozci jedal na motorkach.

Ang nevedeli ale translator fungoval. Davali to z korejciny do cestiny, bo svk nevedeli najst.

Klasicky pokec, samozrejme nesmela chybat otazka na chikychiky, bumbum. Podla nich su korejky nic moc, japonky len kricia, top su filipinky.

Kupili mi aj daky miestny napoj v pkechovke. Soda s chutou mlieka.

Po pokeci a kelinkovych nudliach smer ubytko. Opat mensie nasratie ked nikde nebol prechod ale iba podchod a bez pohyblivych schodov.

Ubytko najdene. Vratnik ma zatahol do zvlast izby kde je lobby, mimo hlavnej budovy.

Tam po chvili dosla tetula, dala mi info, co a ako.

Platba kartou neni problem. Do mobilu pichla malu citacku kariet a uz to bolo vybavene. Z tohto by si mali u nas brat priklad. Zadny terminal, proste appka a citacka a frci sa.

Dorm mam 4miestny, bohuzial spim hore na posteli, to je nahovno bo mala izba a klima pod stropom, nastastie nie pri mojej posteli.

Prieskum blizkeho okolia.

Hned o dve ulicky od ubytka maly blok uliciek s roznymi podnikmi s znackovymi predajnami. Jeden tah pod strechou,sky garden, v noci by to malo svietit.

V ulickach sama omladina. Zmalovane nastrocne baby, chalani nesmu zaostavat, tiez trocha mejkapu na sebe.

Niektore baby mali na tvari naplaste, zrejme si davali odstranovat neake to znamienko. Kult krasy je v tejto krajine brany fakt velmi vazne.

Prechod cez most na Jungang(?) trh.

Tu rozne jedla, handry,surove maso, ryby, zelenina, ovocie a skurveny spomaleny azijsky dochodci. Toto je najvacsa skodna, clovek nema sancu odhadnut ich pohyb, zastava sa v strede cesty, zacnu vykecavat sak co na tom, ze blokuju cely koridor.

Inak zenske uplne otras. Najskaredsi lude co som videl. Fakt velky kontrast s umelymi mladymi babami.

Kupa neakeho toho nic moc jedla na palicke a opustenie tohto miesta.

Som sa vynoril pri zel. Stanici

Blizko velmi pekny most 목척교 . jeho strecha mi pripominala world cup stadiony po korei.

Pod mostom cyklo cesticka.

Prechadzka opat popod sky garden a zakotvenie pri rieke pri brehu.

Je tu totalna absencia laviciek, pristresky zadne.

Pod mostom zrejme miestny bezdaci chlastali soju.

Na druhom brehu dochodci hrali nieco na styl damy.

Od rieky ma vyhnal dazd, tak pod ho pod sky garden pesiu zonu.

Tu pod pilierom akoze miesto na sedenie. Zajtra by som mal mat stretko s jednou cs.

Okolo opat kopa zmalovanej mladeze.

Velmi tu frci znacka national geographic.

Kedze uz ma nebavilo obkukat baby spat na ubytko.

Tu lezanie v posteli.

Prisiel starsi ujko, kereho som stretol v gwangju.

Tak ideme spolu na veceru.

Zapadame do miestnej restiky, objednavame tak ako vzdy. Ukazujeme spolu na najblizsi stol.

Je to holandan, ma prenajate auto (lpg), na den 10€.

Nevim preco ale pripomina mi pedofila resp buzika.

Na ceste je uz 5mesiacov, kedy skonci nevi, mozno o rok, dva, styri.

Put zacal v japonsku kde stravil 3mesiace, tak bude asi dobre prachaty.

Zhodli sme sa na prioritach cestovania, priroda, potapanie a ludia. Srat na muzea, chramy, budovy.

Vcera tu mal v lobby velku party. 6 studentov (pol na pol) a jedna starsa baba. Ta sa ho furt dotykala (na korejku nezvykle), tak sa jej rovno opytal ci ma na dalsi den prenajat privat room. Tak ta hned nene, to ja len tak.

Ah tieto aziatky neveda co chcu. Jak ta brzda z tokia.

Po jedle rychlo presun na ubytko, bo dazd.

V obchode mi kupuje lahvaca. Ten vypity v lobby.

Dava mi tip na turu. Inak on tu dost turistikuje, s autom to ma lahke, sadne a ide. Cestuje bez planu.

Do lobby dochadza studentka zo vcera (ne ta co ho obchytkavala, ta bola starsia), ide na hajzel. Za nou prichadza student. Temu sa chce tez stat.

Tak ho posilame nech sa ide vystat von. No on to pochopil, ze v lobby neni vitany 😊

Po pive, sprcha.

Ale musel som zavolat recepcneho bo netiekla tepla voda.

Ju odstavil, bo vraj je teplo. No pusta mi ju.

Hehe, uz sa tesim na indoneziu kde o teplej vode mozem len snivat ale zas tam to je ine. Som sa riadne zhickal posledne tri krajiny.

Zajtra tu zacina vinny festival, ak bude prsat behnem tam asi kuknut.

No prsat ma do 10.00 potom slnko ale i tak na turu to bude asi nahovno, vsetko mokre a podla holandana zadne schody ale klasicke skaly.

Uvidim zajtra a dufam, ze uvidim aj pozitivnu spravu z tt. Potom cakat do patka na los a zhananie letenky do eu, dufam, ze nedostaneme rusov, bo do moskvy sa mi koncom oktobra ist nechce s mojim oblecenim do teplych krajin.

Na izbu prichadza alkoholom posilneny domaci.

Reku ci ideme von pit. Tak ok.

Komunikacia cez translator, rozumet mi rozumel ale nevedel hovorit.

Davama 3 capaky a vysmazanych shrimov.

Pracuje v statnej sprave, ma 3deti. Jeho hobby je robenie navrhov nabytkov a nasledne to vsetko postavit. Co mi ukazoval fotky tak velmi dobre a funkcne. Prakticky pre deti postavil cele vybavenie izby.

V lete ma chce dojst navstivit na svk aj s celu familiu. No uvidime.

Kopa srandy.

Co ma sokovalo nechcel aby som platit. Vau.

Ono ako sa blizi koniec mojho korejskeho tripu zacinam stretavat fajn ludi.

Mal som ist asi najskor po zapadnej strane, sa mi tu zdaju ludia viac otvorenejsi ako na vychodnej strane.

Naskocili mi prachy z agody (kurzova strata 0.2€), este ten air busan keby sa podaril ale furt sa tam nevim dovolat.

Naklady :

Jedlo na palicke : 1k w
Share jedlo : 7k w
Instantne nudle v 711: 0.74€ (950w karta)
Bus jeonju - daejeon (11.00 hod) : 5.33€ (6.9k w karta)
2x daejeon gh skygarden, 4dorm, ac, share sprcha, ranajky : 23.13€ (30k w karta)
Refund z agody :+22.49€



Advertisement



Tot: 0.044s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb