Skoent.

Oceania » Australia » Queensland » Airlie Beach
October 10th 2006
Published: October 10th 2006

Hej igen.

Nu er vi ved Airlie Beach. En badeby ved Whitsunday Islands. Her er skoent.

Igaar var vi paa den mest skoenne tur til en strand der hedder Whitehaven Beach. Bagefter var vi ude og snorkle. Fantastik dag.

Vi har ogsaa vaeret ude og holde koaler og krokodiller. se billederne.

Idag stod vi op til regn. Helt underligt, men rart med forandring. Det er jo allligevel 28 grader varmt.

Poul skal ud og fiske store hajer i morgen. Han glaeder sig.

KROKODILLERKROKODILLER
KROKODILLER

Er Emma ikke modig. Her holder hun en saltvandskrokodille.
Whitehaven BeachWhitehaven Beach
Whitehaven Beach

Herlig udsigt ikke. Her badede vi og saa en haj.
Badetur.Badetur.
Badetur.

herligt vand ikke?
Koala.Koala.
Koala.

Er den ikke nuser?
Snokle.Snokle.
Snokle.

Her er vi saa klar i stingersuits, saa vi ikke bliver braendt af de store brandmaend.
Koraler.Koraler.
Koraler.

Flot syn under vandet.

11th October 2006

Nå travlers. Her er det blevet møårkt om morgen. ´Vi har også svært ved at komme op. Vi står også op til regn idag.........men det ville være en forandring hvis solen lige skinnede og det var blevet lyst. Det ser ud til at i nyder det, det glæder mig langt ind i hjertet. Nu vil jeg prøve at få elias op.........han gider bare ikke stå op når det er mørkt, så er mere til fjernsyn og dyner. kram til jer alle. Anders og fam. Bjergby
20th October 2006

så er det Fredag
Vi har lavet hus, alsaa sat ny gavl op. Nu sidder jeg foran brændeovnen med min computer. Resten af familien ser vild med dans. Master fat mann er ikke roeget ud endnu, vi er nogle der ikke forstaar hvordan han kan danse uden at goere skade paa andre. Endelig er det faerdigt..... Er det noedvendigt at skrive uden AA og OE eller maa jeg godt bruge dem. Jeg haaber I nyder det. kram fra OS

Tot: 0.093s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 54; dbt: 0.0504s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb