Rejserute

Oceania » Australia
September 7th 2006
Published: September 7th 2006

Kathrine GorgeKathrine GorgeKathrine Gorge

Her sejler vi et fantastisk sted, der hedder Kathrine Gorge.
Ja, nu er der jo kun 10 dage til vi skal afsted! Jubii.
Jeg prøver at få et kort ind over vores rejserute.

Vi tager først til Darwin og bliver der i ca. 10 dage, hvor vi skal til Kakadu Nationalpark, Litchfield Nationalpark og Katherine Gorge.
D. 29/9 flyver vi videre til Cairs og kører straks i vores lejede bil til Port Douglas og op i regnskoven Daintree.
Herefter skal vi bevæge os sydpå, hvor vi fra d.15 - 20/10 har bestilt ophold på en koralø, Heron Island.
Videre mod Brisbane og Moreton Island, hvor vi skal på delfin resort og fodre delfiner.
Ankomst med fly i Sydney 30/10 og ca 14 dage i Sydneyområdet, inden vi tager The Indian Pacific, tog først til Adelaide, hvor vi skal ud på Kangaroo Island. Videre mod Perth med The Indian Pacific, hvor vi skal rejse fra d. 8/12.
Fed tur - ikk'?

Kakadu NationalparkKakadu Nationalpark
Kakadu Nationalpark

Flot udsigt over Kakadu. Stor nationalpark.

7th September 2006

YES!!
Hejsa Vi ønsker jer den BEDSTE tur og håber at I får fantastiske minder med hjem. Vi glæder os rigtig rigtig meget til at følge jer undervejs og til at høre alle de fede historier, når I kommer hjem igen.... KNUS Marlene & Serkan
7th September 2006

Vi er bare misundelige
Hej alle 4. Vi ønsker jeg bare en rigtig god rejse overthere, Peder ved jo hvad det drejer sig om, han har selv boet i australien. Knus til pigerne fra nadia og ida. KH peder og Gitte
12th September 2006

God tur.
Hej, vi ønsker jer alle en super god tur. Vi er meget spændte på at høre om jeres oplevelser! Benjamin, Jonathan, Bente & Mogens
17th September 2006

Kan I alle ha en rigtig god tur. Vi vil prøve at holde skansen så længe I er væk. Mange kram fra os Elias, Zenia, Pia og Anders.

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0364s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb