Darwin og Top End

Oceania » Australia » Northern Territory » Darwin » City of Darwin
September 28th 2006
Published: September 28th 2006

Hej Alle.

Endelig er det blevet tid til lidt nyheder og forhaabentlig billeder.
Vi har vaeret paa den mest fantastiske 5 dages bushtur til 3 nationalparker omkring Darwin. Kom tilbage til Darwin i gaar aftes.
Ausralien er saa anderledes. Fugle, planter og dyr. Helt fantastisk.

Imorgen rejser vi videre til Cairns og Port Douglas. Der har vi lejet en bil og koerer rundt til vi skal flyve fra Brisbane d. 30/10.

DarwinDarwin
Darwin

Hotellet i Darwin var herligt. Vi brugte meget tid ved poolen, da vi led af jetlag de foerste 4 dage.
LitchfieldparkLitchfieldpark
Litchfieldpark

Her er vi saa paa tur, foerst til Litchfield, hvor vi saa 4 vandfald og badede sammen med ferskvandskrokodiller!!!
Litchfield.Litchfield.
Litchfield.

Her er vi alle foran et kaempe termitbo.
CampingCamping
Camping

Her en dejlig morgen paa en campingplads. I kan se bilen vi koerte i og hvordan vi sad og spiste.

1st October 2006

whem eer haam travel-føren in front
Hej Alle Det ser rigtigt godt ud. I må virkelig nyde det. Jeg har jo lovet at hvis jeg vinder i lotto kommer vi og giver en pilsner og rejser hjem igen. Her i bjergby er vi ved at tag de gamle tagrender ned og sætte nye op.....det er et lidt størrer projekt end vi (svigerfar og undertegnet ) havde regnet med, men det blliver vel til et hus igen med tiden. Her de noget ordenligt føde der på Australien.......? Vi skal ha bixemad på den gamle måde med æg og det hele. Nu kommer Elias han er ved at bygge en hule ude i haven. Han har fået sin far til at slå søm i, swå han ramte sin egen finger .......... trææls men sand. Nå vi skal spise .... kan I hygge jeg og nyde det Vi skrives ved..... Anders og CO.

Tot: 0.115s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 54; dbt: 0.0724s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb