Bzzzzzz like a bee

North America » United States » Florida » Miami
January 31st 2015
Published: January 31st 2015

miss universe - El Désirée miss universe - El Désirée miss universe - El Désirée

Dank u voor die bloemen
Haidie How allemaal!

Kunnen jullie geloven dat januari alweer bijna om is? De tijd is hier echt serieus aan het vliegen. Aangezien ik hier nu ook al 3 maanden ben voel ik de thesis druk ook stilaan stijgen.. Maar ik blijf er kalm onder, of beter COOL * :D

Zoals ik mezelf had voorgenomen ben ik vanaf 2015 heel wat meer aan het doen tijdens de weekends en in de beperkte vrije tijd die ik heb. Dit betekent wel dat ik soms om 7 uur 's morgens al in het labo moet staan, maar achja wie heeft slaap nodig als ervaringen je leven ECHT rijker maken! Over ervaringen gesproken, het is misschien niet mijn ding maar afgelopen weekend was ik aanwezig op de Miss Universe competitie! Die werd hier op de campus gehouden, en dit is niet iets wat je elke dag kan meemaken (stiekem was het wel de generale repetitie want de echte show was uitverkocht, maar dat vergeet ik graag te vermelden!).

Ook ben ik naar het strand geweest SOUTH BEACH, the place to be :D_ waarom kan campus nu niet gewoon daar gelokaliseerd zijn? Misschien hebben ze de bouw hier expres in the middle of no where geplaatst zodat stoute Master studenten zich focussen op hun thesis en research...

AAAHJAAA research hmmm.... Niet zo'n goed begin van 2015! We hebben namelijk de hele maand nog last gehad van contaminatie. Mijn cellen waren als eerste geaffecteerd, waardoor mijn baas me natuurlijk de schuld gaf hiervan en ervan uit ging dat ik niet voorzichtig genoeg was (EXCUSEER?). Nu ja nadat ik 3 x opnieuw begonnen was (met steeds dezelfde soort contaminatie, ondanks ik gekleed was als een chirurg om dit te voorkomen) en nog 4 andere personen hetzelfde probleem hadden gaf Dr. Chambers dan toch oor aan mijn verhaal. Na wat opzoek werk en contact met andere onderzoekers was ik er namelijk 2 weken geleden al van overtuigd dat de contaminatie te verwijten was aan een apparaat (incubator) en niet aan mezelf. Vandaag hebben we dan eindelijk het hele cel cultuur labo ontsmet, en hopelijk kunnen we u eindelijk weer verder met SCIENCE!

Op persoonlijk gebied gaat het goed, al heb ik wel soms het gevoel dat mijn zenuwtjes serieus op de proef worden gesteld.. Ik geef niet toe! Blijven lachen is de boodschap die ik mezelf voor ogen blijf halen, en ik voel ook echt de positieve effect ervan. Het kan er ook mee te maken hebben dat alle studenten terug zijn van vakantie en de eenzaamheid dus heel wat minder is. Om de persoonlijke ontwikkeling nog een trapje hoger te brengen, kan het zijn dat ik me bij de studentenclub AIESEC aansluit. Deze studenten vereniging staat voor een uitdaging op persoonlijk gebied, waarbij kwaliteiten zoals leiderschap, organisatie en communicatie voorop staan.

Tot slot ben ik ook nog naar de zoo geweest, waar ik vele leuke kiekjes gemaakt heb met de dieren en waar ik mijn eigen gekke zelf geweest ben (zoals vele van jullie me natuurlijk gewoon kennen). Toch ben ik nog altijd heel druk bezig hoor 😊 mijn gemiddelde dag duurt nu zo'n 16 uur (labo + thesis schrijven) maar dat is goed zoals het is. Het is dus zeker niet persoonlijk bedoelt als jullie wat minder van mij horen.. Ik ben gewoon een bezige bij (BZZZZZ)

Nog een ding dames en heren, I LOVE EUROPE

Kisses and hugs,

Yours (HAPPY) Désirée

31st January 2015

Happy
Doet me goed meideke dat je jezelf weer beter voelt! Ik was ook blij om je van de week weer eens te horen, toch vreselijk die 6 uur tijdsverschil met hier! Ferm dat je je niet op je kop heb laten zitten omwille van het mislukken van het proces, van je af bijten, maar ik denk dat je daar alleen maar sterker in geworden bent! Zoals ik een tijdje terug al tegen je zei, na nieuwjaar gaat alles sneller gaan, en nu schrijf je het zelf al, de tijd vliegt! Gerben kijkt er nu ook héél hard naar uit om naar je toe te komen, nog ff en hij kan beginnen inpakken! Wij kijken heel erg uit naar juni om je weer terug bij ons te hebben, een heerlijk tuinfeestje om al de verloren tijd in te halen zie ik wel zitten! Tot gauw mijn lieve schat! Dikke kus van ons hier allemaal! XXX ;-)

Tot: 0.083s; Tpl: 0.019s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb