WHAT UP?


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
February 20th 2015
Published: February 20th 2015
Edit Blog Post

Blak out green onBlak out green onBlak out green on

envrinmental awarenes event @ FIU
Heyy allemaal hoe gaat het daar??

Ik heb gemerkt dat ik in mijn laatste blogs nogal vaak schreef hoe druk ik het had dus zal ik dat nu maar een keertje niet doen 😉 D experimenten zijn hier in ieder geval weer vol aan de gang (YEAHHH!!) en de contaminatie problemen zijn nu hopelijk voor goed de deur uit. Deze week ben ik ook weer erg bezig geweest met het zoeken naar opportuniteiten om op deze manier een TOP toekomst voor mezelf klaar te stomen.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Al even geleden dat ik nog met velen van jullie persoonlijk heb kunnen babbelen, maar berichtjes (mails, FB, instagram, snapchat, linkedin, blog, whatsapp, OPTIES IN OVERVLOED) doen mij altijd heel veel plezier tijdens de eenzame momenten OF 's avonds voor ik mijn oogjes dicht pits.

Een speciaal berichtje voor enkele vrienden en familieleden die wat minder geluk hebben gehad met de gezondheid, ongelukjes kregen of slecht nieuws hebben gehad de laatste week: Though miles may lie between us, we are never far apart! For love and friendship don't count miles, they are measured by the heart... Weet dat het voor mij ook niet gemakkelijk is om in moeilijke tijden maar ook in vreugde niet bij jullie te kunnen zijn en dat ik jullie enorm hard mis.

ZELF ontwikkelings nieuws: Ik werd deze week gepromoveerd naar account manager van de studenten vereniging AIESEC. Dit houdt concreet in dat ik naast mijn labowerk nu ook bezig ga zijn met de administratie en communicatie tussen bedrijven en stagairs. Met andere woorden ga ik proberen het hele 'exchange' proces te vergemakkelijken voor buitenlandse studenten die naar hier willen komen en tegelijkertijd zoek ik binnen lokale bedrijven naar opportuniteiten voor deze studenten. SALES SALES SALES dus :D

Ook is er uiteindelijk een datum vastgelegd voor het bezoek mijn BOYFRIEND

Tot slot wil ik mij mammaatje een héle gelukkige verjaardag wensen, geniet van je dagje eet een goed stuk vlaai en zet de feestmuts op! Als ik terug kom vieren we alles gewoon nog een keertje opnieuw 😊



Dikke zoenen en knuffel en tot gauw,

Désirée


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0425s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb