Spring Break


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
March 7th 2015
Published: March 7th 2015
Edit Blog Post

Dag allemaal !!

Hier nog eens een update van mezelf, jaja ik leef nog steeds 😊 Het is hier bijna SpringBreak, en al krijgen wij als researchers niet echt vrij, ik ga dit weekend toch wat van de sfeer proberen opsnuiven @ Miami Beach!! Natuurlijk heb ik ondertussen ook iets véél beter om naar uit te kijken, WANT over 8 dagen komt mijn liefje naar hier WOEHOEE! Eindelijk kan het gemis wat plaats geven voor een welverdiend wederzien en vakantie. Tips ivm budgetvriendelijke uitstapjes zijn nu dus meer dan ooit welkom!

Zoals jullie in mijn vorige post ook al konden lezen ben ik lid geworden van de studentenvereniging AIESEC en afgelopen weekend hadden we een conferentie in Georgia Atlanta. Het was een unieke ervaring (ook al heb ik totaal niets van de staat gezien) en ik heb hier enorm veel bijgeleerd over leiderschap en hoe je de wereld echt een betere plaats kan maken (lees begin bij jezelf)! Ook maakte ik hier vrienden van over de hele wereld die ik hopelijk in de toekomst zeker nog eens een bezoekje ga brengen.

Research gewijs zit het goed, thesis gewijs iets minder (AIAIAI de tijdsdruk stijgt). Ik ben heel veel bezig met effectieve experimenten, en daarnaast ook met het opbouwen van mij 'toekomstige carrière'. Ik denk dat het voor mij de komende weken dus hoog tijd is om mijn opgepimpte (thx Jochen!!) laptop weer wat meer voor men neusje te nemen en te schrijven schrijven schrijven.

Gelukkig is de universiteit hier ontzettend mooi en (sorry ik ga het toch zeggen) is het hier met 30 graden een heerlijk weertje om buiten wat aan het schrijven te gaan. Ook kunnen jullie op de foto de plaatstelijke huisdieren zien.. Een van de schildpadden heb ik gedoopt als alien, en hij komt altijd piepen als ik aan het schrijven ben op mijn plekje in het gras.

Het begint serieus te minderen dames en heren en het zal niet meer lang duren voor jullie me allemaal weer terug zien! Ik kijk er alvast naar uit maar ga het toch ook moeilijk hebben om mijn toch wel speciale leventje hier achter te laten.



Fijn weekend gewenst allemaal dikke knuffels XxXx


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



7th March 2015

30°
Dus als ik je goed begrijp zal Gerben de korte broeken moeten meenemen! Heerlijk zo'n weertje, kunnen jullie tenminste al volop van genieten! En dan na die 14 dagen full speed aan je thesis! Have fun daar met z'n tweetjes! Miss you, maar we tellen af!

Tot: 0.081s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0531s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb