Lonely

North America » United States » Florida » Miami
December 17th 2014
Published: December 17th 2014

Halloo allemaal...

Weer even geleden dat ik hier nog iets heb neergeschreven, maar ik probeer zoveel mogelijk contact te houden met iedereen (ook al maakt het uur verschil het er niet makkelijker op). Bovendien ben ik ook hier om te werken, en AMAAI dat doe ik tot ik erbij neerval. Ik heb tot nu toe zo goed als elk weekend door gewerkt, maar ik doe dat met een grote glimlach BECAUSE I LOVE IT (passion for science)!!

Dit weekend heb ik toch héél eventjes kunnen uitblazen en ben ik met een groepje Indiërs naar het strand gegaan. Het was niet echt een stranddag want we waren veel te laat vertrokken en hadden uit eindelijk maar 10 min. zonlicht toen we aankwamen op Beach Bunnies in Fort Lauderdale. Daarom besloten we na een dik uur maar verder te trekken naar Downtown, waar ik de prachtige skyline foto heb genomen waar ik toch wel erg trots op ben! Ook dronk hier voor het eerst de alom bekende Miami Mojito in de (hoe kan het ook anders) mojitobar.

Downtown is zeker een plekje dat ik nog eens opnieuw en op mijn gemak wil gaan bezoeken, en eens lekker romantisch wil gaan doen als mijn liefste schat mij eindelijk komt bezoeken (WAT MIS IK HEM!!!).

Hoe wel iedereen nogal jaloers is op het mooie weer hier (ja het blijft +20 graden meestal), mogen jullie het van mij hebben... Krijg ik in de ruil gezelligheid en gezelschap tijdens de feestdagen? Het wordt hier namelijk nog al erg eenzaam. Zelfs met een groep vrienden voel ik me vaak erg onbegrepen en alleen.... MAAR ik probeer me sterk te houden, want als je niet gelukkig bent alleen kan je het zeker niet met iemand anders (daar begin ik weer te quoteren)!

FRIENDSSSSS ik wil wat meer met jullie spreken... Jullie begrijpen me namelijk wel!! Daarom dat jullie ook men allerliefste vriendjes zijn, en ik mis onze gesprekken, uitstapjes, knuffels en al het plezier! Vergeet jullie Desje niet en laat ons eens afspreken om wat meer te skypen? Ik zie jullie graag!

FAMILY it's OK... Ik weet dat het allemaal niet hetzelfde is als in België... Dat kan ook niet! Maar ik overleef het wel, ben een sterke meid, ik leer hier vele lessen EN ook al is het allemaal niet gemakkelijk en mis ik jullie hard deze belevenis maakt me GELUKKIG! Relax en probeer het een beetje te aanvaarden... Het is ten slotte mijn leven en ik wil terug kijken als ik oud en versleten ben en nergens spijt van hebben of denken "had ik maar".

LIEFSTE SCHAT... Ik ga hier niet te veel uitwijden voor de rest van de wereld maar JIJ WEET HET! Ik kan dit stukje tekst niet eens schrijven zonder traantjes en kan niet wachten tot je weer bij me bent en ik je sterke beren armen rond me voel. Jij bent mijn rots, mijn steun en mijn toeverlaat... En niet tegen je kunnen aflopen zoals een wekker en niet opgebeurd worden wanneer ik het nodig heb is nog het moeilijkst van al. BUT WE'LL MAKE IT! Hou je nog even sterk #YesYouCan

Dat januari maar snel begint, de vrije dagen voorbij zijn (want eenzaamheid doet me veel te veel overdenken) en ik weer volle gas aan mijn onderzoeksproject kan beginnen... De eerste experimenten zijn namelijk afgelopen en we doen er géén hele grote meer tot na de feestdagen.

Ik voel dat deze hele ervaring al wat met me doet, ik voel me sterker worden en vooral meer gecontroleerd! Ik ben baas over mijn eigen leven, mijn gevoelens en mijn toekomst... En die controle voelt heerlijk! Aan de andere kant kan je niet overal controle over hebben, twijfelen is ok en moet je af en toe het leven op je af laten komen (Referentie: Vaderlief => als je 50 jaar al uitgeplant hebt zijn er geen verrassingen meer in het leven). YESTERDAY IS HISTORY, TODAY IS A GIFT, TOMORROW IS MYSTERY

See you all later **XxXxX~

PS: nog eens dikke zoentjes voor men jarige Pappa, Jammer dat ik er dit jaar niet bij was maar er zullen nog wel vele jaren volgen die we dubbel en dik zullen inhalen... Hou Van Je mijn raadsman Xx

23rd December 2014

kerst
Lieve schat, Het zal vreemd zijn morgen die lege stoel aan tafel, maar we slaan ons erdoor! Het kadootje is er in ieder geval voor je! Een zalig doe dingetje voor samen met Gerben te doen als je er weer bent! Vanaf nu kan je ook alweer aftellen, als alles meezit is Gerben er binnen een zestal weekjes, en kunnen jullie samen genieten van het mooie van Florida! Hopelijk heb je toch wat gezelschap de volgende feestdagen, en zijn niet al je medestudenten naar huis... we denken aan je! Dikke kussen van mij en JP ! XXX miss you!

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0369s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb