Workaholic with a smile


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
December 27th 2014
Published: December 27th 2014
Edit Blog Post

Hallo allemaal,

Vrolijke feesten gewenst voor allen die het vieren, en gewoon een welgemeende virtuele knuffel voor de rest!

Jaja, feestdagen zonder je familie en vrienden is toch niet zo leuk en gezellig als het zou moeten zijn! Dus blijven we maar lekker doorwerken, kerstavond, kerstdag, weekend, avonden GAAN MET DIE BANAAN... En bovendien vind ik het niet eens erg, het labo is op deze dagen helemaal alleen voor mij en ik kan in alle rust en vrede met mijn allerliefste cellen en proteïnen bezig zijn.

Gelukkig ben ik niet helemaal alleen geweest en heb ik toch enkele ontspannende dingen gedaan. Zo ging ik op kerstavond laat (na een diner in de Mc. Donalds) naar een feestje bij mijn Indische vrienden. Hier speelden we secret santa, werd er wat gedanst en hebben we goed gelachen (beste remedie tegen ALLES). Op kerstdag ben ik bij mijn begeleider gaan eten: het typische Ham & Turkey, amaai dat heeft gesmaakt! Was eens wat anders dan altijd Noodles :D

Voor oud op nieuw ben ik eens benieuwd. Ik ga dan naar de binnenstad waar ze op de alom-bekende skyline een projectie doen bij het aftellen, en om 12 uur zou er ook een spectaculair vuurwerk zijn. Of ik in gezelschap zal zijn is nog af te wachten maar ik kijk er in ieder geval toch wel naar uit.

Alvast de beste wensen voor jullie allemaal; dat 2015 alles mag brengen wat 2014 vergeten is, en natuurlijk het allerbelangrijkst een goede gezondheid!

Lieve en zonnige groetjes uit Miami

XxXxX

Advertisement



Tot: 0.058s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0338s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb