dag 3 en 4

Europe » France
August 5th 2012
Published: August 5th 2012

dag 3:

dag 3 was niet veel anders dan de vorige dagen: opstaan, eten, spellekes en zwemmen!

maar ook chill kan het leven mooi zijn! 😊

dat was het zowat voor dag 3 :p

dag 4:

vandaag zat er een beetje verandering in!

we gingen een marktje doen naar Ruoms.

is daar toch wel geen marktje zeker!

dan zijn we maar gaan winkelen in de winkelstraat! ook gezellig!

we hebben dan maar ons eerste Franse ijsje gegeten en zijn doorgereden naar de supermarkt om inkopen te doen. waar ik en eline iets gekocht hebben om op te drijven in den Ardeche!

de namiddag werd weer gevuld met spelletjes en zwemmen!

vannacht heeft het fameus geregend en gedonderd en gebliksemt, maar niet houdt ons tegen! de rest van vandaag zal afwisselend storm en zon worden, maar wij zijn voorbereid!

voor foto's zie facebook, want hier duurt dat veeeeeel te lang! :D

we amuseren ons hier kostelijk! en we gaan relaxt thuiskomen!

zonnige en af en toe bliksemende groeten vanuit Frankrijk! 😊

Groet!

Rick.

5th August 2012

Ik zie het.
Ik zie het aan de travelblog dat jullie je kosteloos vermaken. Zo fijn dat jullie relaxed thuiskomen, dat maakt argumenten zoals: \"Ik kan niet, ik ben té moe.\", al meteen ongeldig. =) Het thuisfront amuseert zich ook rot (ik spreek in koninklijk meervoud, aangezien ik nog geen klachten heb gehoord). Parkies was joepie, Circo is een aanrader om eens te gaan zien. Hun genre past zowat in hetzelfde schuifje als Pickle Juice, dus een prima opvolger. Sarah was er ook nog eens bij, dus wij blij. ^^ The Dark Knight Rises is ook aanrader om eens te gaan zien. Hoewel ik persoonlijk de twee voorgangers beter vond, is het een prima afsluiter van de trilogie. ;) Hier werd er ook een gruwelijk onweer voorspeld, maar het was één grote grap (bedânkt Frank!). Ach, hier wordt toch op z\'n minst niet gelogen over marktjes. Vandaag was het de fietsenrally (nu hebben jullie die toch wel moeten missen zeker). Onze jeugdige formatie bestond uit: Bart, Eva, Mats, Nele, Rienske, Thomas, Yves en mezelf. Ik weet niet van iedereen de positie, enkel mijn eigen plaats 98. Over \'t algemeen hebben we het goed gedaan, maar we waren veel te laat vertrokken (11u... =\\). Oh ja, ik was niet geselecteerd voor The Voice (surprise, surprise...). =? Ga dus verder met uwer vertoef in Zuid-Frankonesië en kom heel (en levend) terug. =) Groetjes Gregg

Tot: 0.189s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0709s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb