Vrijheid blijheid

Published: May 19th 2011

Inpakken

Terwijl ik probeer om mijn leven voor de komende 2 maanden in te pakken, kom ik van alles tegen.
Het lieve boekje met alle leuke brieven die ik heb gekregen op mijn afscheidsfeestje, de nieuwe kleren, de medicijnen van toen ik ziek was, de lieve kaartjes die ik van jullie heb gehad, de schelpen die ik heb meegenomen uit Florida, alle dikke lesboeken (pff) en de vele aantekeningen.

Inpakken = confronteren. Op 2 manieren, zowel alles wat ik tegenkom is confronterend: doet me zowel denken aan thuis, als aan Boston. Maar ook al mijn spullen, inclusief wat ik hier heb opgescharreld in die kleine tassen krijgen en dat is een klus.

Zucht.

Het doet me ook denken aan de weken voor mijn vertrek, het pakken, het afscheid van iedereen, de spanning, de angst, maar ook de verwachtingen! Ik heb het super naar mijn zin gehad, maar ik kijk er toch ook wel weer heel erg naar uit om weer thuis te komen, iedereen weer te zien!

De laatste loodjes en laatste dagen

Gedurende mijn tentamenweek, heb ik nog kunnen genieten van het park, Boston Commons, waar ik zat te studeren in de zon.

De laatste dagen heb ik Boston nog even beter leren kennen. In een Italiaanse buurt geweest (North End) met allemaal restaurantjes, MIT campus bezocht, en als het goed is, ga ik vrijdag naar een Chocolat Factory, wat wil je nog meer!

Straks

Nog 3 dagen, dan komen mijn ouders. Nog 10 dagen in Boston, en dan begint het reizen! Dat is natuurlijk een heel leuk vooruitzicht.

Heel veel liefs, vooralsnog vanuit Boston. Over 2 maanden zie ik jullie weer!

26th May 2011

Door de foto's krijg ik weer heimwee naar Boston. Ik herken ook je gevoelens van het spullen pakken! Heel veel plezier met het rondreizen en veel plezier met je ouders. Liefs, Masha

Tot: 0.177s; Tpl: 0.019s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb