annemieklaura's Guestbook

16th July 2011

Hi Aad! Woa, wat maak je toch weer veel mee hee! Ben ik alweer saai in het Neerlandse leven, ben jij nog even bergen aan het beklimmen ;). Maar goed om te lezen en ben benieuwd naar de rest van je foto's. In ieder geval ben ik wel overtuigd dat ik nog terug moet voor een tripje Canada. Oh, btw, VERGEET NIET NAAR HARRy POTTER te gaan :). Hij is top!!!! Groetjes aan Rem (moet fijn zijn hem weer naast je te hebben!) Kus Roos
23rd June 2011

Hee Miek! Je hebt een leuke tijd zo te lezen! Het is al weer bijna voorbij.. Voor mij ging het heel snel maar ik kan me zo voorstellen dat het voor jou ook wel lang kon duren! Maar nog even en dan zie je je vriendje ook weer! Ik wou je op komen halen met de fam. op Schiphol (ik heb geen idee of hun al plannen hebben hoor) maar ik heb die dag dat jij en Remco terug komen rijexamen! Ik begin 5 juli met een snelcursus dus voor mij ook een spannende tijd.. Ben benieuwd naar al je verhalen als je terug komt, wel gezellig als je er straks weer bent hoor! Nou geniet nog even van de tijd die je hebt en ik zie je snel! Liefs, Marloes
26th May 2011

Door de foto's krijg ik weer heimwee naar Boston. Ik herken ook je gevoelens van het spullen pakken! Heel veel plezier met het rondreizen en veel plezier met je ouders. Liefs, Masha
23rd May 2011

Veel plezier
Hallo Annemiek, net weer even je blog gelezen. Heel veel plezier de komende tijd met je ouders en Eline. En daarna een prettige vakantie met Remco. Groetjes en tot ziens in Hippolytushoef
15th May 2011

Studeren en genieten
Hallo Annemiek, net je blog al liggend in mijn bed in London bekeken en volledig gelezen. Had net (15-mei) ff met Jo geskyped en Remco zat boven te blokken voor zijn laatse tentamen. Wat hebben wij eigenlijk veel gemeen: jij leren en leuke dingen er omheen en ik werken en eveneens leuke dingen er omheen. De Chicago foto's kwamen mij bekend voor...en zeker die ene foto waar het hotel op stond waar ik op 12 feb. in verbleef. De Niagare falls is ook een super moment geweest om Florida niet te vergeten. En dat alles om je drukke tijd met studeren heen. Petje af hoor. Nog ff en het aftellen kan beginnen. Remco en ik zijn afgelopen maandag met z'n 2-en naar Sloterdijk gegaan, hij naar school en ik naar Schiphol. Remco bracht mij ff naar spoor 12. Scheelde mij wat tilwerk. Tijdens de treinreis realiseerde wij ons dat ik Remco alleen nog op 1 zondag zie alvorens hij naar jouw toe vliegt. Oeps, wat kan het soms raar lopen. Ik wens je nog veel succes met de laatste loodjes en voordat je het weet zijn je pap en mam er. Dan komt je vriendin nog en dan eindelijk na bijna 6 maanden weer je liefje in levende lijve. Nog veel succes de komende tijd en daarna heel veel vakantie plezier toegewenst. Tot horens. Liefs uit London, Harry
14th May 2011

het zit erop!
En dan nu echt vakantie vieren! Ik hoop dat je je toetsen goed doorgekomen bent en wens je nog een fijne tijd in Amerika. Wat is de tijd omgevlogen, maar het is natuurlijk nog geen 21 juli.
13th May 2011

Leuk!!!
Ik lees het allemaal nu pas, maar het is echt super leuk!!! Ik wil ook naar Chicago! Nog heel veel plezier en succes en we spreken elkaar snel :D (skypuh!) xxx
8th April 2011
Uit de ouwe doos: cheesecake factory

mooie foto's
Hoi Miek (je), Mooie foto's. Zo genieten wij ook mee met al dat moois. Jammer dat je zo ziek bent geweest. Gelukkig dat het al weer beter gaat. Heel veel succes met de studie. Groetjes, Anita en de meermannen en - vrouwen.
7th April 2011

Blog van Roos!
Roos houdt ook een blog bij, en is een schrijftalent, dus voor de mensen die graag ook mijn avonturen lezen geschreven door Roos, de link: Roosinboston.waarbenjij.nu
28th March 2011

h.ijzer@quicknet.nl
Hoi Annemiek, Leuke foto's van je weekje weg. Nu weer volop aan de studie. Lang niet gesproken via skype, maar ik blijf gelukkig wel op de hoogte hoor via je blog en via Remco. Veel succes met je studie en geniet van de andere leuke dingen die je doet. groetjes jolanda
23rd March 2011
Zonsondergang

Awww heerlijk zo op het strand luieren met zonsondergang! Leuk dat je ook (eindelijk) een beetje zomer meekrijgt;), ziet er top uit.
21st March 2011

wow....
Hoi Annemiek, Erg leuk om je blogs te lezen... wat een belevenissen al in die paar maanden! Zo zit je in de metersdikke sneeuwlaag en zo lig je op het strand onder de palmbomen. Bijna niet te bevatten! Ik hoorde dat de studie ook goed gaat, want ja, daar ga je uiteindelijk voor =) . Leuk dat je dit allemaal mee kan maken! Wat zal het straks tegenvallen in ons bekrompen kikkerlandje met alle geneuzel. Veel succes de komende tijd, groetjes van ons vieren.
1st March 2011

en dan is het nu al weer maart
Time flies when you have fun! Leuke foto's, je geniet echt van het schaatsen zie ik. Groetjes Jolanda
1st March 2011

ook zonder valentijn
Ook al is Valentijn al weer een tijdje voorbij. Ik zat ook zonder "mijn Valentijn." We dachten het tijdens de wintersport dan maar goed te maken, dan zien we elkaar weer wat vaker. Maar Harry was op de piste en ik was zo af en toe in het hotel vanwege een kleine knieblessure de eerste dag. Jij hebt inmiddels ook geskied volgens mij. Voor ons zit de vakantie er weer op en Harry zit nu twee dagen in Duitsland. Dan komt hij weer jou kant op voor de laatste keer. vanaf begin april zal hij dan in Engeland in de buurt van Londen zitten. Dan komt hij waarschijnlijk ieder weekend thuis. Remco heeft zijn vliegticket geboekt, goed hé. Dan heb je weer wat om naar uit te kijken en plannen te maken. Nou studeerse, feestse en borrelse. Het gaat je goed. Jolanda.
28th February 2011

Geweldig
Hoi Miek, Wat leuk om steeds te lezen hoe het met je gaat. Zo te zien geniet je met volle teugen. Dat doe je goed!! Wij zijn net weer terug van de Wintersport. Ben benieuwd hoe het skiën van jou was. Heel veel plezier!! Groetjes Meermannen en dames
26th February 2011

Groetjes uit een regenachtig Hippo
Hallo Annemiek, Leuk om te lezen over je belevenissen daar. Geniet er maar van, voor je het weet is het om. Groetjes Robin en Petra
26th February 2011

Winters
Ziet er nog steeds superwinters uit. Succes met al je vakken! Je hebt weer flink ambiteus veel hooi op je vork genomen. Ik zit hier in mijn zomerjurkje en in de zomervakantie. Maandag begint mijn semester ook, eindelijk.
22nd February 2011

Hee MiekMiek! Super leuk om je verhaaltjes te lezen en foto's te kijken. Wel bizar dat jij in de bittere kou al hard zit te studeren en ik nog even een weekje in de zon kan genieten van de zomer. Maar vanaf maandag moet ik ook aan de bak natuurlijk;). Echt super relaxed al die faciliteiten op campus met sauna en al, klinkt goed! Succes met alles en we Skypen snel ok? xxxxxxxx Anouschka
15th February 2011

zomaar
leuke stukjes Miek! Jullie vermaken je daar nogal heb ik in de gaten! Neem het er maar van, maar let een beetje op je nek :-)! groeties Jan
15th February 2011

Good luck
Wish you all the luck you need today for your test! And for now (its early there) some sleep! I'm going to my work soon an d will surprise my students (I hope) CUsoon
13th February 2011

Hallo Annemiek, via Anouschka heb ik het adres van je blog doorgekregen. Heel leuk om ook jou te kunnen volgen! Zo te zien en lezen heb je al aardig je draai gevonden. Wel grappig jij in al die sneeuw en kou en Anouschka en Lisa in de hitte. Wat een mooie stad en campus trouwens. Wij wensen jou een hele fijne en leerzame tijd toe, groetjes Annemieke, Paul en Maxim
10th February 2011

Boodschappen online doen? Dat is handig! ;) Zo te lezen heb jij het daar prima naar je zin! En wat een mooie foto's allemaal! De campus, echt.. wauw! En dan al die mooie huisjes enzo.. Krijg helemaal zin om zelf te gaan! Kijk al helemaal uit naar de volgende update.. Liefs, Inge
10th February 2011

Boston
Wauw. Supergaaf. Als ik naar die foto's kijk krijg ik echt een deja vu gevoel. Lag daar best veel sneeuw! Veel plezier nog! X
9th February 2011
De familie

wat een schattige eekhoorn prachtig al die sneeuw weer genoten van je blog groetjes tante Dicky
7th February 2011

Hoi Annemiek; Tjonge, wat een sneeuw! En wat ziet het er allemaal superamerikaans uit; die houten huizen, en die campus. Je kunt wel zien dat ze de Engelse universiteitsgebouwen flink hebben nagemaakt. Vinden de Amerikanen het niet gek dat je helemaal naar Amerika komt, terwijl voor hen Oxford en Cambridge dé plek is om te studeren? Vraag ik me zomaar af. Of spreek je weinig Amerikanen? Zo te horen heb je het in ieder geval erg gezellig, we hopen dat je naast een gezellige en leerzame tijd een hoopt kennis opdoet! Succes, Groetjes Marjan, Jacob, Josien en Hanneke.

Tot: 0.096s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0514s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb