Norweeeegie

April 10th 2006
Published: April 10th 2006

Tom og MariTom og MariTom og Mari

på "Beaches", bra sted!
Ja det er meg det, mitt nye navn: Norwegie. Eller noen ganger bare wegie;P Er i Airlie Beach at the moment, bor i leilighet sammen med Tom, Jay og Whitney og har det supert. Begynner virkelig aa faa sansen for Airlie Beach naa, saa laidback men samtidig kan det vaere skikkelig kult her ogsaa! Har vaert her en stund naa tilsammen, sikkert godt over to uker, kanskje tre.
Har ikke gjort saa utrolig mye siden jeg kom hit igjen egentlig. Tom har faatt besoek av en kompis fra New Zealand, Richard heter han, er skikkelig morsom fyr!😊 Saa han er ogsaa i leiligheten sammen med oss. For et par dager side var vi paa noen som heter Shark Expo. Et slags museum elelr utstilling om livsfarlige haier. En shark hunter fra Australia som visstnok er kjempekjent som har laget det. Fikk se diverse filmer ogsaa som han har laget mens de fanget haier. Og en hai som var 5,6 feet lang som er fryst ned akkurat slik den ble fanget for noen aar siden. Saa var det vinduer saa vi fikk se haien fra alle kanter, saa helt ekte og levende ut:D Den saa FYS ut, hehehe😊 Saa, det var litt stilig aa se, ble mer redd for hai naa en etter aa ha sett Haisommer! De har faktisk drept veldig mange mennesker i Australia, mange fler enn jeg foerst hadde trodd!
Saa har vi vaert ute paa byen tre ganger, er meget bra uteliv her, mange uteplasser aa velge imellom. I gaar var vi paa pub crawl, gikk innom aa kjoepte en drink paa alle pubene og barene liksom. Idag om ca en times tid skal vi leie en liten katamaran aa dra ut aa seile, jeg og Richard og Tom. Litt lite vind idag men blir sikkert fint forde.
Naa har jeg ikke tid aa skrive mer, men er egentlig ikke saa mye mer aa si uansett, annet enn at jeg har det veldig fint. Er trist aa tenke paa at jeg forlater Australia snart, men men, blir fint aa komme hjem ogsaa..snufs..
Men snakkes😊

10th April 2006

Ikke dett ut av båten da;o)
11th April 2006

Neh
datt ikke av, ble ikke seiling alikevel, for lite vind..:P danjel, naar har du ferie?
11th April 2006

våren er i anmarsj, blir vel bra å komme heim likevel.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0461s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb