En hilsen fra Asien

Asia
July 12th 2010
Published: July 12th 2010

Vi sidder lige nu i Ulaan-Baator paa rejsens 9. dag. Internettet har vaeret nede, og vi naede lige at skrive til de bekymrede foraeldre, da vi nu fandt ud af, at det vist kun var paa vores hostel at det ikke virkede: Det regnede en del i gaar, men ikke i saa lang tid. Alligevel var der 'oversvoemmet' paa (ALLE) gaderne og 'fortovene', grundet mange kaempe huller og ingen afvanding. Det var dette vand som 'disconnected' internettet paa hostelet. Leise spurgte om hun maatte bruge PC'en til at se paa billeder, hvilket var helt fint. PC'en blev taendt ledningen sat i PC og i digitalkameraet... der var saa stroem i kameraet!!!! Jo den var god nok: STROEM! Saa sluk, ud med stik og se om kamera var ok... det var det heldigvis... Naah men ellers har Leise og Claus det godt.

PS: Claus kigger Touren paa den anden PC😊

PPS: Maa man sidde evt ride en meget lille rundte paa en kamel naar man er gravid? Claus og Leise er lidt uenige om dette.

12th July 2010

Endeligt!
Hej i to! Godt at høre fra jer, og at i har det godt. Jeg sumper rundt i varmen med Ole, mor og Eva. Det er 30 grader og ingen vind, tæt på det uudholdelige! Men man skal jo ikke klage når varmen endeligt er kommet. Til Leise; mor og Eva mener at du sagtens kan ride på en kamel, så hop du bare op på sådan en fætter! Til bror; Fed tur ikke? Andy skal nok holde det kørende! Ps! Skal hilse fra dem alle :). Kh Nicholai
13th July 2010

Kamelridning
PPPS kamelridning må du vente med, til en anden gang. Forsat god tur. I Dragør er alt vel. Bortset fra, at det er alt for varmt.
16th July 2010

Hilsen fra mor
Hej I to, Det var dejligt med både jeres SMS og jeres blok-input. Vi var ved at blive lidt nervøse, når de to Block-specialister ikke lader høre fra sig :-) Kamel-ridnings diskussionen står 50/50 her, så vi er nok ikke til meget hjælp. Jeg tror, at man skal gøre det man føler er rigtigt, men skal man spørge, så kender man nok svaret allerede :-)... eller man må tage ekstra forholdsregler. (Kan man ikke blive bundet fast så man ikke falder ned fra 3 meters højde, hvis balancen skulle svigte? Ellers glæder vi os bare til at høre nyt om jeres fantastiske tur. Hyg jer og nyd det. Knus mor (Greve)

Tot: 0.115s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb