En hilsen fra Asien 2

Asia
July 21st 2010
Published: July 21st 2010

Saa er vi fint tilbage i UlaanBaatar. Lige nu venter vi paa vores guide og saa skal alle fra turen ud og spise frokost. Derefter handle til togtur og evt shoppe inden aftensmad og tidligt i seng (uret ringede 3:30 i morges). Maaske lidt tid til en beskrivelse 😊

PS: Ingen kamel ridning.

21st July 2010

Hej fra Greve
Godt at høre at I er vel tilbage og vi glæder os til at høre mere. Enten her eller når I kommer hjem. Her er fuld sol og 25 grader og feriestemning. Vi har roet en tur på 8,5 km (far, Claus, Elisabeth og jeg) - det var stort!. Vi glæder os til bedstefars fødselsdag (fredag - men holdes søndag) og så kan vi snart ikke vente længere på at sige velkommen til Linda, Amanda og Adam som lander fra Canada søndag morgen. Det bliver super hyggeligt. Vi ønsker jeg god tur fremover og pas godt på jer selv. KH fra os alle her i Greve.

Tot: 0.1s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb