Florida part 1

North America » United States » Florida » Orlando
May 10th 2010
Published: June 6th 2010

Florida var faktisk en stat vi havde fravalgt, da vi havde været der for et års tid siden. Steffen (som, mens vi var i Orlando, gik under navnet Mr. Orlando, grundet mange entusiastiske fortællinger om lige netop denne by) havde fra start af, haft en drøm om at køre rundt i Florida, så da vi sad og planlagde vores videre tur med Thomas, og vores plan om The Great Smoky Mountains National Park, ikke helt ville gå op i en højere enhed, besluttede vi, at så kunne vi ligeså godt tage til Florida igen - vi trængte også til noget sol, strand og afslapning igen, det har vi ikke haft siden Bahamas i februar.

Vores første stop i Florida var, selvfølgelig, Orlando. Her besøgte vi først Universal Studios. De have åbnet en ny rutchebane, som de var ved at bygge, mens vi var der i februar 2009 - Rock-it! Det tangere nok til at være en af de sjoveste rutchebaner i parken. Temaet er at man er rockstjerne i sin egen musikvideo. Man får selv lov til at vælge hvilket musik man vil høre under turen og der bliver optaget en video, mens man skriger af sine lungers fulde kraft. Virkelig sjov - og vi prøvede den da også to gange i træk ☺. Vi så også toppen af kulisserne til det nye Harry Potter land og, især Tanya, var nok lidt træt af at det ikke var åbnet endnu - det så fedt ud (måske er vi nødt til at lave et stop her inden vi skal tilbage til Danmark?)… Om aftenen var vi inde og se Blue Man Group, et show med tre blå mænd, som optræder med et show fyldt med musik, komedie og multimedie. Det var en ret sjov oplevelse.

Næste dag var det blevet tid til at lægge nogle penge hos Disney World- nærmere betegnet parken Hollywood Studios. Det var en god dag med sjove forlystelser og forskellige former for actionshows. Mens vi var i Orlando, blev der også tid til at svinge VISA-korten i Mall at Millinea og spise på First Watch, Bahama Breeze og Season 52.

Efter nogle sjove dage i Orlando satte vi kursen mod syd, mod Miami - som skulle være vores base de næste 5 dage. Vi boede på en dejlig campingplads ca. 1 times kørsel uden for Miami og ikke ret langt fra Everglades National Park. Campingpladsen var udstyrret med stor pool, hottub, samt både bordtennis og shufflebord, så vi havde nok at lave når vi var på campingpladsen. Dagen efter vi var kommet, kørte vi en tur til Miami Beach (i vores lejebil, vel at mærke) med kølertasken pakket med sandwich og kolde sodavand. Efter at have kørt forgæves rundt efter en p-plads, fandt vi endelig en lige på hovedgaden. Stranden var proppet med mennesker og det var virkelig en dejlig dag med masser af sol. Sandet var hvidt og havet var blåt - hvad mere kan man ønske sig? Thomas og Mr. Orlando legede med skæbnen - ingen solcreme til dem. Med det resultat at om aftenen var de begge meget røde og Tanya tildelte dem derfor øgenavnet The Red Hot Sunnyboys. Så kan de lærer det!!!!

Senere fortryder de...Senere fortryder de...
Senere fortryder de...

Laeg ogsaa maerke til hvor godt Thomas matcher Miami Beachs hvide sand...

Rock-It - Universal Studios

...
Den var ikke engang særlig sjov. :P
7th July 2010
Dyb koncentration (laeg maerke til den store boette cheeseballs i baggrunden)

Next time, Steffen. Next time!
Senere fortryder de...

FUCK FAKTOR 30!!!
The Red Hot Sunnyboys

Beautiful. Sikke en flot farve!
Shuffledrengene

Good times!

Tot: 0.166s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 54; dbt: 0.0528s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb