Kraton en Kapper

April 2nd 2006
Published: April 2nd 2006

Kraton3Kraton3Kraton3

Inger is beroemd
Vandaag zijn we naar het Kraton geweest (Sultan's Palace) en een traditionele dansvoorstelling met modern tintje gezien. Daarna bij het zwembad van het hotel geluierd, gelezen en gezwommen, de stad verder ontdekt en in een super westerse shopping mall alletwee onze blonde vakantielokken eraf laten knippen zodat jullie niet te erg schrikken als we terugkomen. Niet van de blonde lokken tenminste want het is lekker kort geworden (werd steeds korter in de spiegel maar niemand spreekt engels). Ze dachten dat we amerikaans waren dus we zijn allebei geknipt volgens model Hilllary Clinton (dit is geen grapje). Anneke is zelfs als Hillary gefohnd, we hebben vreselijk gelachen en het resultaat in de kapsalon uiteraard op camera vastgelegd.

Plannen voor morgen hebben we nog niet. Nu gaan we eerst Max zijn verjaardag vieren met biertje.

ps: anneke's rug is ernstig aan het vervellen van de overload aan zon tijdens snorkeltrips op de Gili's (resultaat = panterprint, komt ooit goed...)

bij het hotel2bij het hotel2
bij het hotel2

veel mini-mussen
bij het hotel5bij het hotel5
bij het hotel5

de tuin werd beter onderhouden dan de badkamer
eerst kwam de trein voorbijeerst kwam de trein voorbij
eerst kwam de trein voorbij

toen reed hij weer terug (?)

Dat willen we zien!
Anneke in panterprint met Coupe Hillary... waar blijven de foto's? :-) Geniet ervan, dames! Groetjes, Steven
2nd April 2006

Hallo dames, Wat een geweldige afwisselende vakantie hebben jullie. Zo heb je kakkerlakken en luizen (zijn ook bij ons op school, dus daar hoef je niet zover voor te reizen!!) en dan weer lekker een zwembad en shoppen. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Veel plezier nog. Greeting uit IJmuiden

alweer een verslag?
Het is te merken dat jullie in een luxe hotel met internetverbinding zitten. Travelblog volgt jullie op de voet want geloof het of niet maar de advertentie boven jullie verslag luidt: haaruitval of dunner haar? vacature kapper? Is anneke met haar kapsel al begonnen aan een boek over haar jaren met Bill? Have fun (hier regent het)
4th April 2006

anneke for president
Die hillary gaat het helemaal maken bij de komende verkiezingen! Geniet ervan dames. Een luxe hotel kan echt super zijn! Groeten vanuit het Langham Hotel London. En tot over 30 uur! X

Tot: 0.167s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 62; dbt: 0.1365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb