Welkom !

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant » Eindhoven
March 9th 2010
Published: March 9th 2010

Eindelijk zijn we zo ver, we staan aan de rand van ons avontuur.
Enkel functionele zaken moeten nog afgerond worden, zoals het uitschrijven bij de gemeente en basiszorgverzekering. De belastingsdienst en het opzeggen van de huur. Met functionele zaken regelen hoort ook het uitkiezen van een juiste toilettas, maar dat komt niet van mij.

Gisteren hebben we geboekt, op 8 april vertrekken we van Eindhoven naar Londen Stansted, diezelfde avond nog vliegen we vanaf Stansted door naar Kuala Lumpur in Maleisië, om te acclimatiseren hebben we
bedacht om even aan te bruinen aan het strand. Zoals je leest hebben we een enkele ticket paradijs geboekt, hiervoor heb ik contact op genomen met de ambassade van Maleisië, deze hebben bevestigd dat, om Maleisie binnen te kunnen we een ticket moeten aantonen dat wij het land weer gaan verlaten binnen 60 dagen.

Over de route kunnen we weinig zeggen, we zijn niet zo'n planners, helaas, want dan had ik mijn rijbewijs inmiddels lang geleden gehaald en was dit nu niet uitgedraaid in hoge kosten en een hoop stress.

Dit is de website waar ik mijn verhalen op kwijt kan, daarnaast plaats ik een link op deze site die je naar een andere site neemt waarop onze route precies wordt getoond, dit is makkelijk om later foto's terug te vinden, de plaats en datum/tijd wordt middels gps getoond op een kaart.

In Azie schaffen we een locale simkaart aan, Skype wordt gebruikt voor gratis te bellen via internet. Je kunt ons nu al toevoegen in je buddylijst onder de contactnaam: worldtravellers_roel_anka

We hebben er zin an en vinden het leuk als er berichtjes achter gelaten worden op deze site!

goede reis
hé, rijbewijs of niet, een goede reis, gewoon je duim omhoog en dan komen jullie er ook wel!

suc6
nou jongelui, eindelijk dan een datum..het duurt voor mij gevoel nog lang..maaaar ik zal zeker genieten van jullie foto's en verhalen! af en toe zal ik zelfs commentaar leveren..haha veel groetjes Annet

Leuk man
Go for it!!!
8th April 2010

succes!
Heel veel succes en plezier op deze trip!!
8th April 2010

goede reis
hey mensen.. een hele goede reis, en we zullen jullie verhalen volgen... geniet ervan xxxx

Tot: 0.071s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 29; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb