Wij zijn toeristen. (damn tourists)

Published: April 10th 2010

Shopping MallShopping MallShopping Mall

8 etages om te winkelen.
Wij zijn toeristen en daar gedragen wij ons graag naar. Anka heeft een zwarte harem pant met daarop een passend hemd wat niet ongezien bleef bij de locale mannen met hun vrouwen gekleed in sluiers waarvan alleen hun ogen zichtbaar waren. Ik viel vooral op door de licht weerkaatsing van mijn melkwitte lichaam.
Het is hier meer dan 30 graden en het zweet gutst dan ook onze poriƫn uit, alleen vandaag al hebben we elk 2 liter water moeten drinken om niet uit balans raken.

Het afscheid op Eindhoven airport was deels tranentrekkend en bijzonder. Wij geloven er vanaf nu in dat "afscheid" nemen een speciale band schept met mensen die je komen uitzwaaien. Diegene die er zijn op het moment dat je een hoge punt in je leven wilt gaan maken, zijn vaak ook diegene die je om je heen wilt hebben wanneer je door een dal gaat.

Momenteel verblijven we in Kuala Lumpur, midden in het centrum. Ik lig op bed en staar naar de mooi vorm gegeven kamer, voor mij uit, aan de rand van ons bed is gelijk het einde van de kamer met een ruimte van minder dan 2 meter aan de linker kant van het bed om onze spullen te laten rusten. De kamer heeft geen raam maar wel een airco, deze staat aan om de penetrante verf lucht weg te blazen, de kamer heeft zojuist een nieuw kleurtje gekregen, iets van olijf groen, maar Anka noemt het licht groen.

We hebben vandaag een erg leuke dag gehad, we zijn namelijk naar een aquarium wezen kijken, wij kunnen jullie reactie voorstellen, maar wij hebben iets met aquariums, zo was Aquatopia in Antwerpen ook een memorabele dag uit ons leven en dat was toevallig op de dag dat we 1,5 jaar verkering hadden.

Morgen gaan we de stad verlaten en vertrekken we naar de Cameron Highlands en van daaruit naar de kust, welk eiland weten we nog niet precies. Het is nu 20:58, we gaan zo nog even het centrum in om alvast het een en ander te plannen, dit doen we, omdat we toeristen zijn bij de Starbucks om de hoek.

Als afsluiter voor de eerste blog willen wij mededelen dat we het heel erg leuk vinden als er berichten achter gelaten worden, deze worden later pas zichtbaar op de site weergegeven.

Fijn weekend!

Roel & Anka.

Heuj
Mooi dat je goed bent aangekomen. Wij gaan lekker bier drinken vanavond. x

toeristen
Hoi wereldreizigers, Ik begin nu al een beetje jaloers te worden. Elke dag iets leuks bekijken. Zorg dat je het vakantiegevoel vast houdt. Niets mooier dan de toerist uithangen......... Grt. Hans

selamat paggi
ik zal jullie even wat maleis leren, dit zeg je als je 's morgens iemand wil groeten. en roel...'s avonds vlak voor dat je gaat slapen zeg je tegen anka selamat tidur! enne....veel plezier op het eiland, over 3 weken lig ik ook ergens ver weg op een eiland! groet, henny

Ha samen
ha vakantiegangers. n heel goei begin zeg, en wat n temperatuur hier moeten we t doen met 13 graden naar wel n grotere kamer. We hebben ook niet zoveel te vertellen want hier is alles nog t zelfde. Vergeet je vooral niet in te smeren voor dat de vellen er aan hangen.ha ha. Groetjes thuisfront

Mooi Zo
Het gaat jullie goed zo te lezen, geniet er van.
11th April 2010

zomaar
Heel leuk om van zo dichtbij mee te maken wat jullie zover weg ondernemen. De dag hier is mooi begonnen met veel zon, helaas komen de bekende hollandse wolken weer in de lucht is het guur weer. Dus zondagmiddag op de bank. Ik ga nu even googelen op cameron highlands. Kusjes ook van Brenda en Hooch. xxx
11th April 2010

Leuk om jullie zo te volgen!!! Was inderdaad heel speciaal in Eindhoven! Lachuh van de piloot! Dus de banen beginnen nu dan toch al, als theeplukkers bij boh thea??? ;) Wij zijn net thuis van ons fam. weekendje weg, was echt heel erg leuk, mijn (schoon)moeder was echt superverrast! Gisteren de party met familie gehad en wij speelden de dj's en hadden de macht over de microfoon... eugheu... de filmpjes zien jullie nog wel 's haha! Enjoy! Liefs van ons
14th April 2010

Have fun
Hey Roel en Anka, wij lezen net dat het feest begonnen is. Dansschoenen aan en geniet ervan. Groetjes, Pim, Linda en Fleur.

Tot: 0.209s; Tpl: 0.011s; cc: 24; qc: 99; dbt: 0.1133s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb