tylsä elämä!

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 15th 2006
Published: March 15th 2006

tälleen ma-to ei oikein mitään jännempää meille tapahdu, ku ollaan vaan töissä ja töiden jälkeen ollaan niin väsyneitä, että raahaudutaan kotiin, syödään, katotaan töllöö ja mennään nukkuun..
tänään meidän junat oli jostain syystä ylihitaita ja myöhässä. Noh onneks me ollaan menty sillä aikasemmalla junalla täältä meiltä keskustaan, niin ei oo myöhästytty siitä jatkojunasta ja tänäänki kerettiin ihan ok.
Töissä meillä oli tähystysleikkaus. Siel miehellä oli mahalukun ja ruokatorven välinen lihas ei toimi eli läppä ei mee kiinni ja ruokaa nousee ruokatorveen. ne sit korjas sen laittamalla pari tikkiä. Heräämössä vaan hengailtiin. Taas! Syötiin kinuskikakkua ja leikittiin maailman vanhimmalla verenpaine mittarilla! 😉 meitä luultiin kaksosiks.. heh heh! noh molemmista näkyy vaan siniset silmät tuolla leikkaussaleissa, niin kai meitä voi sit kaksosiks luulla.. kyllä me vähän tolle naurettiin!
Kotona tehtiin muusia ja uunimakkaraa. Nam! ei tuu kotia ikävä, kun tekee kunnon suomalaista ruokaa. 😊 mut ei meidän ruoat oo yhtä hyviä kuin äidin tekemät!
jep, mut meitsi menee suihkuun.. kirjotelkaahan ystävät hyvät kommentteja meille ettei aivan kuoliaaks tylsistytä täällä...

15th March 2006

Terveisiä!
Oli pakko kirjottaa, että ette ihan täysin tylsisty :) Ei se koti-ikävä kannata ja kohtahan te olette jo takaisin.. Täällä paistaa aurinko pitkästä aikaa ja päivä on pidentynyt ihan älyttömästi. Näin päivällä ei ole ku muutama aste pakkasta, eli liuksata on. Nauttikaa nyt vain siitä etelän lämmöstä vaikkasta vähä väsyttäski :)
15th March 2006

tehän ootte saanu joka päivä olla jossain leikkauksissa mukana..eikx se oo aika kivaa ennemmin ku täälä istua jossain sairaalassa... =)

Tot: 0.082s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0522s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb