väsynyttä porukkaa!

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 14th 2006
Published: March 14th 2006

viime yönä tuuli ihan hirveesti ja sit näin kauheita myrsky unia... 😉 aamulla oli tytöt taas nukkuneen rukouksia! silmät pysy just ja just auki murkinoidessa. Junaan meinas nukahtaa ja samoin leikkaussaliin, ku niillä ei vehkeet toiminu ja joutuvat hakeen varaosia. Me sit istuskeltiin seinän vierellä ja meinas uni painaa silmiä kiinni.Mut meni se sit ohi. Meil oli taas sellanen 5h leikkaus.. Ne poisti paksusuolta tähystämällä ja tietenki lopuks avas sen mahaa vähän, että saivat sen pois sieltä mahasta. Ihan jännä leikkaus. Sairaanhoitaja selitteli meille sitä leikkuasta ja kirurgi näytteli niitä suolia 😉
Piti sit taas käydä kaupassa. Ostaan Currya. Noh meinas vähän olla tytöiltä purkit hukassa, mut kyllähän se löyty, ku meni metrin vasemmalle sitä hyllyä.. eihän sitä etitty ku 10min.. Kotona tein meille riisiä ja kanakastiketta.. Namia!

14th March 2006

moro
tehkääs ny sit jotain niin et te kans pääsette filmille oikeen kunnolla.. ja kysykääet mikä on filmin nimi... mä seurailen koko ajan ja naureskelen tääl teijän jutuille pärjäilkää. missä on biletys reissut?????!!!!
15th March 2006

Juu, niitä biletysjuttuja mäki kaipailen!

Tot: 0.099s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0633s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb