Hello World!

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
March 11th 2006
Published: March 11th 2006

China Airways, echt een ervaring, pfoew! "Wie al nou flying ovel Ilan and al about toe ekspieriensj some minol tulbulens" Minol??? 3 Keer recht door onweer en bekant 2 uur turbulentie. Begin me af te vragen hoe het moet zijn als het majol was geweest... Gelukkig stond TopGear op het videoscherm aan, maakt dat crossen iets interessanter.

Bangkok, tsja, wat moet ik er over tikken behalve dat ik vooral aanraad er zelf eens heen te gaan 😉
Hotel was sjiek-de-friemel, eten goed binnen te houden, en ach die Thai lachen echt altijd �l heb ik er maar weinig van gezien. Vooral de airco was mijn beste vriendje, oh ja, en natuurlijk de meest geflipte Zwitser/Australier die een bepaald gedeelte van "nee" niet verstond als hij wéér bier wilde bestellen. Van alle zompige hitte wordt tikken niet het eerste waar je op zit te wachten, dus beloof ik vanuit Chiang Mai meer de tijd te nemen.

Gegroet,

Xander

12th March 2006

vriendje/vriendinnetje?
volg je wel de goede raad van de illustere G.H. op? Ik zie geen adamsappel bij de airco en ga er dus van uit dat het hier een vriendinnetje betreft.
12th March 2006

evenhelemaalweg.nl
En nu op naar het avontuur! Lekker man!
13th March 2006

culinair Changmai!
Hee die Xander, Echte aanrader is als je midden op de avondmarkt staat heb je een straatje waar je in kunt slaan "food plaza" staat erboven... Je moet natuurlijk wel van een visje houden.......

Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0461s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb