Managua

Published: January 29th 2006

Hola Amigos

Afgelopen maandag met Enrico naar Managua gegaan, want in de hoofdstad moeten we ons toch op zijn minst een dag kunnen vermaken. Niet dus. Na 2 uur rondlopen, met veel moeite een restaurant voor de lunch gevonden en de stad uitgegaan, naar een plaats waar locals heengaan om te zwemmen. Daar de middag gerelaxd. S avonds terug naar Managua, op zoek naar een restaurant. Dat bleek ook nog niet zo makkelijk. Uiteindelijk in een shopping centre gegeten en daarna naar de film gegaan (relaxen in mijn hotel was geen optie, want dat was niet zo geweldig). Na de film met de taxi terug naar mijn hotel, dat er s avonds alles behalve veilig uitzag. Geaarzeld of ik hier wel zou blijven, maar uiteindelijk besloten dat toch te doen. Enrico vertrok even naar 12-en om de bus naar Antgua te nemen. En ik bleef alleen achter in een creepy hotel. Alles is uiteraard roed gegaan en dinsdag ochtend, de start van mijn eerste dag alleen, op weg naar Isla de Omotepe.

29th January 2006

Wedstrijd tegen de nr. 9
Hey Amber! Nou, aan de wedstrijd van afgelopen zaterdag heb je eigenlijk niets gemist. We hebben ons allemaal redelijk verveeld... De tweede set hadden we als doelstelling om ze onder de 10 te houden en toen wonnen we alsnog met 25-5.. Zucht, er kwamen gewoon geen ballen terug. Dus 3-0 gewonnen:) Heel sociaal gewisseld en wat dingen geprobeerd (een snelle bal op mid en sprongservice door Fieke). We moeten dus nog tegen de nummer 10, dus dat zal helemaal rampzalig zijn! En dat is jouw eerste wedstrijd als je weer terug bent... Fijn he!;) Veel plezier in ieder geval met het alleen reizen! Ben benieuwd waar je allemaal heen gaat! Groetjes, Anneke

Tot: 0.095s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0603s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb