Tandarts in Invercargill

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Invercargill
July 8th 2008
Published: July 8th 2008

Vandaag hebben we onze plannen gewijzigd en zijn we naar Invercargill gereden, waar de dichtbijzijnste tandarts is.

Gelukkig wist Janine mij te vertellen dat haar kaakchirurg had verteld dat ze in NZ erg goede tandartsen hadden.

Bij de tandarts konden we 's middags terecht dus moesten we eerst een paar uurtjes wachten.

De tandarts wist me te vertellen dat de wortel in mijn tand ontstoken was. Deze moest er uit. Dit heeft hij voor mij gedaan.

We hebben overnacht in Invercargill omdat het te laat was om verder te rijden.

's Avonds nog wel wat last gehad van kneuspijn aan mijn kaak.

Katinka

8th July 2008

oow..das naar! dan vind je het al niet leuk om naar de tandarts te moeten en dan moet je tijdens je vakantie! Succes met de wortelkanaalbehandeling. Als het goed is heb je daarna ook echt geen pijn meer!! Ik zal aan je denken (en ook aan de dread-loze bram!) x japke
8th July 2008

Whaah!
Poeh, ik leef mee........ Ik lees straks.. ik hoop dat het nu voorbij is en dat je pijnvrij bent... Zal vast! Toch?? Anyway.. hier alles goed... katten zijn ontzettend lief... volgens mij mist Mikki je een beetje. Hij zit bij mij op schoot en kijkt dan zo vreemd naar me, alsof er iets niet klopt.. wel grappig.... Tja verder geen nieuws eigenlijk! Genietze daar nog!! Liefs van ons!
10th July 2008

het is voorbij!!
nou het zit er op... het viel allemaal wel mee. ze hebben mn wortel er uit gehaald.. de pijn is over. Had nog wel wat kneuspijn in mn kaak maar dat is ook alweer bijna over. Gelukkig...
10th July 2008

mikki!!
Haha ja dat klinkt echt als mikki.. hij is heel erg op mij gericht.. mmm mis ze nu ook wel hoor
15th July 2008

gelukkig
Oooh Arme meid..dat je dat nou net daar weer moet overkomen. Maar gelukkig is ie deruit en hopelijk is je kneuspijn ook gauw over en kan je weer lekker genieten. Big Hugggg..en enjoy!

Tot: 0.05s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0255s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb