Invercargil naar Oamaru

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Oamaru
July 9th 2008
Published: July 10th 2008

Weer verder, Katinka heeft geen last van haar tand meer. Alleen haar kaak doet wat zeer van de behandeling. Het wordt ook haar eerste dag rijden.

Ze moet nog wel wennen aan de automaat en nog even omschakelen dat ze op de linkerkant van de weg rijdt, maar verder gaat het goed.

Ik ben blij dat we wel de Catlins in zijn gegaan, het is hier weer echt verbazend mooi. Wel veel onverharde wegen, maar goed te doen.

Geen zeerobben gezien, maar de omgeving is verder prachtig. De rit omhoog naar Nugget Point, die Katinka heeft gereden, was voor haar weer 1 van doodsangsten. Maar zeker de moeite waard.

Eenmaal bij Dunedin besloten om verder te gaan. Het is een vervelende stad qua verkeer en verder ook niet veel te doen.

Net even te laat aangekomen in Oamaru om de pinguins aan land te zien komen, maar op de parkeerplaats vond Katinka er al1 in de bosjes . De mensen van het centrum waren zo aardig om ons nog even mee te nemen naar de colonie. Nog een paar aan land zien komen en verschillende zien zitten.

Ingecheckt bij de camping en toen in het centrum lekker uit eten geweest. Nu slapen en morgen vroeg naar geeloog pinguins kijken.

Bram

Tot: 0.103s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0655s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb