Rishikesh, jos jedna nezavrsena prica...

India's flag
Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh
March 10th 2008
Published: March 10th 2008

Rishikesh, grad joge, meditacije i masaza! Mali gradic gore na obromcima Himalaje, kroz koji opet protice Ganaga, samo sad mnogo brza i cistija. Rishikesh su posebno proslavili The Beatles-i , posto su ovde blejali u jednom Asrhamu i napisali vecinu pesama sa White Album-a. Asram je sada napusten vec 10 godina i nalazi se na granici grda i sume. Inace zabranjen ulaz, usli smo uz pomoc malog baksisa. Unutra, pomalo izolovano od velikog broja turista, puno lepo sredjenih kucica, mali trgic i hala gde su radili jogu, i sve to zaraslo u biljke. Totalna tisina osim ponekog cvrkuta mnogobrojnih ptica i pogled na reku, sredina koja definitivno budi inspiraciju kako Beatlesima tako i nama.
Posle silazimo na reku na jednu od mnogobrojnih pescanih plazica igledamo na dva viseca mosta sto spajaju dva dela grada. Cekamo sumrak, kada pocinje ceremonijalano pevanje Sivi ispred jednog od mnogobrojnih Asrama na reci.
Drugi dan nismo mogli da odolimo da se nebucnemo u reku. Voda je toliko hladana da te zaboli celokupni skelet. Posto smo to obavili na najbrzi moguci nacin, krenuli smo uzvodno u setnju. Polspodne smo proveli penjuci se uz jedno od okolnih brdesa, cijom celom duzinom survava se recica praveci vodopade i po 20tak metara. Tako bez kondicije, crknuti stizemo na vrh i tu se nalazi selo i ljudi koji isto brdo penju par puta dnevno.
Treci dan, ujutru ustajemo ranije i odlazimo na cas joge i krecemo dalje na put. Sad se nalazimo u Hardiwar-u mestu u blizini Rishikesha koje smo bolje obisli u dolasku. Isto lezi na Ganagi, i za idijce ima veliki zancaj i predstavlaj jedan od sedam svetih gradova. Najzanimljiviji je Gath, na kome je bilo beskonacno ljudi koji su dosli na jutarnje kupanje. Kroz gomilu invalida bez ruku nogu, probili smo se do ogromne statule Sive.

10th March 2008

...
Eeeej, pa ovu pricu ni ne zavrsavajte, najlepsa je.

Tot: 0.064s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0394s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb