aaaahhhhhh........lekker zeg....

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
October 7th 2005
Published: October 7th 2005

Hee allemaal....daar ben ik weer ff....

Ten eerste: CHANAN ..... GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!! Maar ok...heb ik vanmiddag...vanmorgen bij jullie ook al gezegd natuurlijk!

Nou...vanmorgen eindelijk een keer een beetje uitgeslapen...haha..het leven gaat niet over rozen... en daarna heerlijk een boekje gelezen...althans...de eerste honderd pagina's over het vegetarisme.... hier trouwens volop vegetarische restaurants...ja....ik weet het ... gaat weer over eten...SORRY!

Maar uh... toen lekker ff mijn broertje gebeld..die is jarig...jammer dat ik er dan niet zelf ben om hem een hele dikke knuffel te geven...maar ja... wat in het vat zit verzuurt niet he?! Volgende week Chanan...is er geen ontkomen aan!!!!! Kijk er nu al naar uit!

Romy ook natuurlijk...... ik ben jou absoluut niet vergeten scheetje! Dus ook jij onsnapt niet aan mijn knuf!

Nou.... Rob belde net dat die eraan komt..zit nu nog in een internet cafeetje te internetten...en met een beetje geluk hebben we straks internet...ff proberen dus maar vanavond...zou niet gek zijn...want hier word je op den duur ook GEK van...steeds maar de deur uit ..... om die liefhebbende mensen in Holland te mailen...hhaaa... GRAPJE natuurlijk...maar ok...degene die mij kent...weet ook dat ik zo nu en dan barst van sarcasme!

Maar kijk er absoluut naar uit om met iedereen te kletsen...heerlijk hoor....alleen is immers maar alleen he?!

Nou..straks ff boodschappen doen.... gaan gewoon thuis eten vanavond...lekker hoor...hoop ik. Verder ga ik volgende week mijn australische rijbewijs ophalen/aanvragen...ff kijken hoelang dat gaat duren....ook weer spannend!!!

Verder ga ik woensdag even bij het quarantaine station langs om Boo zijn mandje en speeltjes te brengen...en effe te kijken waar hij terecht komt en wie voor hem gaat zorgen!!!

NOu....zo kom ik ook mijn tijd wel door.

Met ROB gaat het prima...hij heeft het naar zijn zin GELUKKIG! En de training die hij momenteel krijgt verloopt goed...soms makkelijk en dan weer pittig...maar naar mijn idee lekker uitdagend!!! Goed dus... hij moet die hersentjes toch flink bezig houden!

Het is hier deze laatste paar dagen... naar mijn mening...fris...... dus heb zojuist zelfs...de kachel aangehad...ahum...ja...ze hebben hier ook geen dubbel glas...dus het is er zo warm .... En... ook zo weer koud...heb ik weer!!! Haha...nou ja, let the summer begin!

OH.... nog wat.... MARS EN SHA EN YOUR..... TE GEK DAT JULLIE KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik verheug me er nu al op... en Rob en ik gaan eens goed bedenken en ervaren wat we jullie allemaal in Melbourne kunnen laten zien!!!! TOPPIE!! PS.... Bril ontwerpster..haha...dat ik dat nou niet eerder heb ontdekt?! Toch nog iets voor mij weggelegd he?!

Nou...ik ga ...want Rob komt zo hier... ff samen weekje afsluiten..Hij aan het BIER...hoe kan het ook anders... en ik ... een sambucca ....althans...denk ik!

SMAKKIE!!! van ons.... en tot gauw!!!!!!!

7th October 2005

Hallo Jackie en Robin. Ik mis jullie vreselijk . hoe gaat het met jullie? MET MIJ GOED HOOR!GROETJES ROMY

Tot: 0.15s; Tpl: 0.012s; cc: 16; qc: 80; dbt: 0.0995s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb