Weer een week voorbij


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
October 10th 2005
Published: October 10th 2005
Edit Blog Post

Hoi allemaal!
Hier weer even een korte update van alle belevenissen hier in het verre Melbourne. We houden het een beetje kort, omdat helaas mijn laptop weer terug is op weg naar Sydney. Het bleek dat de systeem beheerder in het hoofdkantoor daar iets niet goed had ingericht voor mijn email en netwerkverbindingen.... hhmmm.... dat is dan weer balen. Als het goed is heb ik hem weer tegen woensdag/ donderdag terug, dus dat valt wel mee. Maar we zitten nu alweer in een internet cafeetje.... net nu we dachten dat we daar voorgoed vanaf waren :-(

Maar goed, toch willen we ff weer het eea vertellen over onze belevenissen hier. Ik weet niet meer precies waar we de laatste keer gebleven waren, maar ik pak de draad gewoon weer op bij de vrijdag. Tot die tojd heb ik toch alleen maar saaie training gehad, en jackie heeft de saaie toerist uitgehangen, dus datis voor jullie niet boeiend! O ja, jullie hebben het wel verdiend om ons een keertje uit te lachen...... vorige week probeerden we jullie jaloers te maken met het lekkere weer hier, maar het is er alleen nog maar beter op geworden....... althans, volgens de Ozzies. het is namelijk de hele week lang typisch Nederlands weer geweest: veel wolken, nog meer wind, en aardig wat regen.... en men was er blij mee hier, niet te geloven! Maar goed, dat komt doordat men hier al een aantal jaren te maken heeft met een enorme droogte, dus iedere druppel regen is goud waard. Maar goed, bij jullie was het dus wel lekker weer, dus hadden wij een keertje pech!

En toen het wekend. Vrijdagavond hebben jacq en ik lekker in een cafeetje met een biertje het weekend ingeluid. Was weer erg gezellig. later op de avond heeft jacq zich enorm uitgeleefd op de laptop, omdat we eindelijk zowel een PC als internetverbinding hadden! Jacq is dus van 8 uur 's avonds tot een uurtje of 1 a 2 's nachts helemaal losgegaan op de MSN..... ze heeft nog zere vingers van het typen, haha!! Ik was uitgeout van mijn weekje, en lag al om 10 uur te maffen, heeerlijk!! zaterdag was dat te merken ook, jacq was errug moe, ik was lekker uitgerust! Ik ben dus 's ochtends lekker ff wezen hardlopen langs het strand (althans, lekker, ik waaide zowat uit mijn onderbroek met dat 'goeie' weer..... 's Middags zijn we toen lekker naar de markt geweest, waar we weer wat heerlijke groente en fruit hebben gekocht, tegen zeer prettige prijzen. Hiervan heeft jacq 's avonds weer een koningsmaaltijd bereid!! Die leeft zich echt helemaal uit met al die lekker groente hier, waarom hebben we dat inNL nooit gehad?!?!?!? Zaterdagavond ehbben we lekker gerelaxed met een lekker flesje OZ wijn, en wederom een lange avond op internet.... lang leve msn, webcams en koptelefoons!!! Het was weer een uurtje of 1 eer we naar bed gingen, maar wel weer ff alle sociale contacten opgehaald! Voelt toch wel erg prettig om zo dichtbij NL te zijn (voor degenen die om een kletspraatje verlegen zitten, ons telefoonnummer is: +61 3 9525 5349!).

Zondag waren we allebei flatout, wat te maken had met de vermoeiende MSN-sessies, en ook een klein beetje door de wijn...... hadden allebei een beetje hoofdpijn. Zijn ook nix meer gewend he na al die drukke weken, hahah!! We hebben dus echt he-le-maal nix gedaan. Tot een uurtje of2 in het apartementje gezeten, beetje nix doen. 's Middags klaarde het weer een beetje op, en hebben we besloten om een korte wandeling te gaan maken. We zijn lekker naar het strand gegaan, en hebben in een tentej aan de kust lekker wat zitten drinken. Tegen die tijd werden we weer erg moe (lui?) en zijn we weer lekker terug naar het apartementje gegaan. 's avonds weer heerlijk gegeten, en daarna weer ff ge-msn'ed. jacq trok het echt niet meer, en lag om half 10 op bed, waarna ik nog ff Jacq haar eerste OZ-sollicitatie heb gemaakt en verstuurd.... we zijn benieuwd en wachten wel ff af of het wat wordt.

Nou, dat was het dan wel weer. We zitten ons nu al op te maken voor komende weekend, als Jacq voor een maand terug gaat naar huis....... zien we allebei enorm tegenop, ik omdat ik mijn schatje dan een maand moet missen, en zij omdat ze dan een dag in een vliegtuig moet zitten.... gelukkig heeft ze thuis een katje, familie en vrienden die op haar zitten te wachten, dus hopelijk gaat die maand voor haar zo voorbij!! Ik zal die maand hard nodig hebben om up to speed te komen met mijn werk... ik merk namelijk dat veel mensen me de vraag stellen waarom Manhattan mij in godsnaam helemaal vanuit NL hebben laten overkomen.... ik heb mezelf dus tot doel gesteld om dat de komende maand aan iedereen duidelijk te maken. Krijg ik tenminste geen lastige vragen meer!!!!

Nou, da was het weer voor nu. Tot mailens/ msn-ens/ webcammens/ bellens/ bloggens/ sms'ens/ weet ik wat.... lang leve de hedendaagse techniek!!!

Groetjes
Jackie en Robin

Advertisement



12th October 2005

CD's gevonden
Hey Robin en Jackie, Ik heb nog een hoesje met CD's in de auto gevonden, die denk ik van jullie zijn! Wellicht kan ik die in de maand dat Jackie weer in NL is aan haar meegeven, zodat jullie ook daar van ouderwetse lekker hardrock kunnen luisteren! Voor de rest is het zeer interessant om te lezen wat jullie daar allemaal meemaken, Ik heb ff alle journals gelezen en ik moet zeggen. Klinkt enorm GOED!! Enorm suc-6 daar Robin en we spreken! Mobiel: 06-30364927 email:marc.blank@eu.four-soft.com

Tot: 0.232s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 84; dbt: 0.1694s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb