Oppretting av reiseblogg

Europe » Norway » Eastern Norway » Oslo
October 7th 2007
Published: October 7th 2007

Hei alle sammen!

Velkommen til min resieblogg!
Den 15. november setter jeg kursen mot Cuba, noe som blir starten på en 7 måneder lang reise på Cuba og rundt i Sør-Amerika. Underveis vil jeg prøve å legge ut litt bilder og tekst som dere kan følge med på!

15th November 2007

Spennende prosjekt
Halle Magnus. Flott at du har laget denne muligheten for oss til å følge deg. Når du leser denne, er du ankommet Cuba og har logget deg på der. Håper flyturen gikk greit, og at forholdene for øvrig også er bra! Venter spent på nærmere info!
19th November 2007

bueno.. godt å høre du kom vel fram.. so far all good!! det ække værst! ;) entonces.. bien viaje, espero todo bien siempre.. buena suerte =)) chiaaoooo amigo
19th November 2007

Hyggelig å høre fra deg. Har forståelse for det økonomiske. Du er ikke alene, vet du (selv om det føles sånn)! Vi er mange som er med deg og følger deg. Her er det grått og vått; tåkete og rundt 0 gr. Sånn sett sikkert bedre der du er ...
22nd November 2007

God Tur
Ja , Cuba er en fin plass å starte vi var der i 2004,så dro vi videre til Cancun,men vi ble ikke i 8 mnd. Det kan jo bli morro å følge deg på turen. Og du er sikkert ikke helt alene, det var ihvertfall øgler og kakkerlakker der.....
25th November 2007

Fint med litt info nå
Fint å høre at du trives bedre i småbyene enn i Havana! Regner med at spansken nå er nærmest flytende og at det er lettere å ta seg fram:) Alt vel her hjemme, men Ingrid er litt skrall om dagen og får trent lite. Har du fått ordnet med billetten til Costa Rica forresten? Mamma og jeg gikk/jogga i marka i dag, det var isete og tynt snølag på bakken, bare så du skal huske på kontrastene! Kos deg videre og Take care! Mamma, Pappa og Ingrid

Tot: 0.193s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 78; dbt: 0.1482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb