Palenque

North America » Mexico » Chiapas » Palenque
March 2nd 2007
Published: March 3rd 2007

Vanmorgen om 6u geradbraakt uit de bus gekropen, onmiddellijk een taxi genomen richting El Panchan (huttekes in t bos)
Na lang (héééél lang) wachten, ontbijt en een paar spellekes kaarten, konden ze ons eindelijk vertellen dat er een cabaña zou vrijkomen, woehoe, het wachten was de moeite waard! Eerste verdiep, nice uitzicht, wel al huisdieren gezien (hagedissen, Op dit moment kruipt er hier trouwens ook een tegen de muur) dus voor alle zekerheid de clamboe al maar opgehangen: de muggen zijn hier agressief, ze hebben het al aan de levende lijven ondervonden, jeuk jeuk jeuk.
Deze middag collectivo genomen richting Palenque Ruinas, very very very nice!!! Dit is echt wel indrukwekkend. Ruïnes in de jungle en very very very hot, de maya's moeten nogal conditie gehad hebben met al die trappekes...Tot nu toe het meest indrukwekkend wat ik (nanna) gezien heb, zeker met al de watervallekes die overal tussendoor stromen...Tegen 5u waren we terug 'thuis': bikken bikken bikken.

Als de internetverbinding nu ook nog lang genoeg bleef, dan konden we dit verslag en foto's nu al online zetten maja... brousse-adsl :-)

Meer zever en hopelijk wat foto's volgen... Hasta mañana

4th March 2007

Waaw :-)
Heyla!! Fijn om jullie zo op te kunnen volgen! Het gaat goed daar precies ;-)Mooie foto's ook al. Nanna, nog proficiat eh!! Misschien toch maar het beste dat gij daar het woord doet dan hahaha... Hier is alles ok, alleen verdorie hard werken daar in Wijchmaal, maar dat pakken we ter maar bij eh. Kingz nog altijd diarree? Lang leve de immodium ;-) Groeten uit het (nu wel heel verre) Kreyel!!! Karen xxx

Tot: 0.09s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 52; dbt: 0.0514s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb