Vrijdag, 13/9/2019 – Wexford

Europe » Ireland » County Wexford » Wexford
September 13th 2019
Published: September 13th 2019

Vrijdag, 13/9/2019 – Wexford

Verplaatsing van Dublin naar Wexford (160km). Door de Wicklow Gap, 100 km op regionale R... wegen. Smal, bochtig door de Wicklow Mountains en merengebied. Wel mooi. Zeker nu de zon scheen. Een toemaatje. Onze laatste camping in Ierland, is er eentje met zicht op zee. Zon en geen wind. De stoeltjes kunnen uiteindelijk eens buiten. Vrijdag de 13e. Het kan al eens meevallen.

Onderweg door de Wicklovkloof, in het plaatsje Glendalough bezoek aan nog eens een ruïne van een klooster met stichting in de 6e eeuw. Zoals alle andere kloosters ook herhaaldelijk geplunderd door Vikings en de Engelsen. De in de 19e eeuw gerestaureerde gebouwen, kerkje en hoge Schuiltoren, stammen uit de 10e- 12e eeuw. Men kan het gratis bezoeken en er wandelingen maken mits 15€ parking voor de MH.

Deze avond afscheidsdiner met de groep. Morgennamddag korte rit naar Rosslare voor inscheping op de ferry naar Cherbourg. Dan zit onze tocht door Ierland erop.

!!!! Er werd mij gemeld dat alle foto's verdwenen zijn van de blog. En inderdaad geen foto's meer te zien. Ook bij andere bloggers zie ik geen foto's meer. Lijkt een algemeen probleem- Hopelijk wordt dit vlug opgelost door 'Travel Blog' . Sorry !

Ingang Glendalough kloosterIngang Glendalough klooster
Ingang Glendalough klooster

Doedelzakspeelster en Chipseter !
Wexford camping met zeezichtWexford camping met zeezicht
Wexford camping met zeezicht

Zie je de nieuwe oorbellen ?

14th September 2019

foto's
ook op de i-pad van Nicole zijn de foto's niet meer te zien. Denk dat het aan "travelblog" ligt
14th September 2019

Correct. Leek alleen maar zo voor I-phone. Ik heb het aangekaart op het Forum van Travel Blog, Al enkele reacties met hetzelfde probleem. Evenwel nog niets van de Mods. ‘t Is van de kl..... .

Tot: 0.271s; Tpl: 0.017s; cc: 13; qc: 39; dbt: 0.078s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb