Woensdag 11/9/2019 Rondrit Dublin met de Hop-on Hop-off Bus

Europe » Ireland » County Dublin » Dublin
September 11th 2019
Published: September 11th 2019

Woensdag 11/9/2019 Rondrit Dublin met de Hop-on Hop-off Bus

Een speciale Hop-on/Hop-off bus komt ons 's morgens oppikken aan de camping voor een bezoek aan het Guinness Experience Center in Dublin. Na de lunch kiezen we voor een complete rondrit van de stad met zo een Hop-on bus. Zo krijgen we een idee van de drukke grote stad en de mogelijke interessante plekken die we morgen kunnen aandoen voor verdere exploratie met dit bussysteem. Om 16.30 u kunnen met een speciale rit terug naar de camping. 50 min voor 16km zelfs langs de speciale buslanes. Het verkeer loopt hier in Dublin ook muurvast.

Dublin - Guinness Experience CenterDublin - Guinness Experience Center
Dublin - Guinness Experience Center

Alloo ... ja .... voor mij ook een Guinness
Dublin - Guinness Experience CenterDublin - Guinness Experience Center
Dublin - Guinness Experience Center

Guinness is good for you !
Dublin - the Spire, 120m hoge naaldDublin - the Spire, 120m hoge naald
Dublin - the Spire, 120m hoge naald

Opgericht op de plaats van het (vermoedelijk door IRA) opgeblazen standbeeld van Nelson. Kostte 4 miljoen euro. 'Completely useless' volgens onze buschauffeur.

12th September 2019

Vlaanderen groet.
Hallo Mon en Fran. Alles kits? Heeft Michel Sardou jullie geïnspireerd om eens te zwaaien ? La vie, c’est une folie ?Hoe voelt dat aan in Ierland ? Die Guinness smaakt precies. Toch niet te veel, zeker niet als je met de fiets links rijdt ! Al toffe Hollanders en Fransen ontmoet ? En menig busje komt zo...! Hop on en hop off ! Jaja...! Nog vlot verkeer gewenst ! Groetjes.

Tot: 0.285s; Tpl: 0.019s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0735s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb