Aankomst in Hong Kong

Hong Kong's flag
Asia » Hong Kong
November 9th 2006
Published: November 10th 2006

7 november hebben we afscheid genomen van de ouders van Angelique en zijn we naar Schiphol gebracht door Roel en Marjolein. Na de de fotosessie op Schiphol door Roel werden we eerst nog vastgeketend aan elkaar zodat we elkaar niet zouden kwijtraken.

Ons avontuur is begonnen!

8 november zijn we aangekomen in Hong Kong na een geweldige vlucht met de KLM, goede service en geweldig eten! Een stewardes (Sharon Scheltens) aan boord herkende Angelique nog van het Pandemonium, een oefenruimte/concertzaal in Vlaardingen en raakte aan de praat met haar om herinneringen op te halen. Na afloop van de vlucht kregen we allebei een pretpakket mee van haar gevuld met rode en witte wijn, in delfsblauwe grachtenhuisjes verpakte jenever (collectors items, we zullen jullie binnenkort informeren tegen welk bedrag we ze willen afstaan :-) en allemaal lekkere goodies! Heel lief van haar! Een goed begin van onze reis.

We logeren in Fat Wang Hostel in Patterson street. We hebben een gedeelde keuken en douche/toilet met nog 2 andere kamers en het is er lekker knus. Gisteren voor het eerst aan de wandel gegaan en terechtgekomen in een Sushibar alwaar we flink hebben gespendeerd vanwege de eerste avond (15 euro) Nu zitten we te mailen in de Centrale Bieb van Hongkong (gratis natuurlijk want we blijven Hollanders)

12th November 2006

geweldig
fantastisch om te zien dat jullie dan eindelijk ons koude kikkerlandje hebben verlaten, bij het zien van de foto's van Hongkong overvalt mij een gevoel van jaloezie (positief natuurlijk), wat een geweldige foto's ongelovelijk, maar ik reis via deze travelblog gewoon met jullie mee en geniet van het feit dat jullie genieten.......love jullie pas goed op elkaar.....kus corrien....ik mis jullie echt.

wereldreizigers
He Lucas en Angelique, Leuk dat jullie ook een websaait hebben gemaakt! Kunnen we toch ook een beetje meegenieten! De saait ziet er professioneel uit! Die van ons ziet er wel heel anders uit :-). Geniet ze daar in de lekker warme zon, vooral nu hier de herfst/ winter ECHT is begonnen.... brbrrr sus

Hoge gebouwen
Ola daar in China! Niet echt een stad voor mij dus met al die hoogbouw. Maar het eten zou voor mij veel goed maken, denk ik. Ik heb een linkje gemaakt van jullie travellog op http://abonobo.web-log.nl/abonobo/ . Ga maar eens kijken!! Goed dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik ben benieuwd naar het volgende avontuur. Tot snel!

superbe
Lucky en Liekie: wat zijn jullie verweg maar ook er dichtbij dankzij internet. Is het typhoon seizoen in Hong Kong al voorbij ? 28 graden is bepaald niet koud. Maar in HK-begrip wel frisjes. Mable weet er alles van. Ga jij ook nog naar Macao ??Speel ff roulette en CHok op 4, mijn lievelingsgetal. Ik ga eind volgende week naar SF en Colorado voor 2 weken. Komen jullie ook ? Ik hoop jullie ergens te kunnen ontmoeten. Tot ziens in Wuhan ?? Jullie zijn er ondernemend .....12-11-2006 DoeCH
14th November 2006

hongkongfoeiiiiiii
he lieve lui, goed dat jullie uiteindelijk toch nog lekker op pad zijn... en wat fijn dat jullie dit fijne medium in het leven geroepen hebben... kunnen we allen meegenieten, meelezen en meekijken :) wens jullie een hele fijne tijd, al het geluk, en wie weet.... komen we elkaar wel ergens tegen gedurende deze maanden.... je weet tenslotte nooit hoe balletjes rollen..... veel liefs, en tot schrijfs.!!!! x plienos
15th November 2006

Hoelang is een chinees.
17th November 2006

bofkonten
Eindelijk weg en nu rustig in Vlaardingen. Behalve het weer verandert er niet veel. Voor ons schiet het ook op en wij varen 5/12 een stukje mee met de Sint richting Thai en Aussi. Blijf schrijven doen wij het ook. Geniet van al het moois dat je ziet.
18th November 2006

rectivicatie
jullie zijn er ondernemend . moet zijn : jullie zijn erg ondernemend. ga zo door. suus. wat is de wereld toch klein. zelfs hier komen we elkaar tegen. Gloeten aan Axel.
19th November 2006

2de rectificatie
rectivicatie moet zijn rectificatie : lucky, zo ken je mij weer ? waar zijn jullie nu aangekomen ? ik ga zo naar de kapster in Amsterdam, die op zondag ook open is. mijn haar moet ingekort worden. het is al 4 weken geweest. Buiten is het 4 graden in de beschaving. een beetje koud.niks voor jullie dus. blijven jullie mar genieten van wat op je afkomt. doeCH

Tot: 0.114s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 69; dbt: 0.069s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb