46.den - koka beach

Asia » Indonesia » Flores
March 15th 2018
Published: March 21st 2018

Arak zaposobil a spal som celu noc.

Vcera som spominal, ze budem na plazi cely den a na obed skocim do restiky na plazi. Kovboj hned na to reagoval a dnes mi zacal chystat kokosove kolaciky aby som mal jedlo a nenastevoval konkurenciu.

Zobral stary kokos ( tie co sa u nas predavaju na vianoce a ludia si myslia, ze je dnu tekutina), rozsekol ho macetou, na specialnom pripravku zacala struhat, pridal muku a sup ho na olej. Samozrejme olej bol zohrievany prirodnym ohnom t.j. klasika na dreve.

Ludia pridavaju do kokosoveho kolaca aj margarin a vajco ale on nie, bo to kazi chut.

Ranajky teda cajove a kolacikove.

Na stole ma cakala kniha hosti, zaujimavostou bolo, ze tam kazdy napisal odkaz vo svojom jazyku.

Cechie (alebo jak sa to cul volaju) sa tu velice lubilo, hlavne kovbojove historky, bola(?) tu tyzden ale v klude by tu ostala aj dlhsie.

Opat ale monolog. Tentoraz o jeho rodine aka je vsade znama, mali lodnu spolocnost, dokaze sa rozpravat s oceanom, vyliecil tu jednu rakusanku, ktora mala problemy s nohou.

Ked som spomenul, ze mozno navstivim papuu, odporucil mi cast amber.

A kedze jeho rodina je slavna a su prakticky vsade, cez googel si ho nasiel neaky prominent z papuui a prisiel sem za nim na koka beach. Neaky fakt velky prachac, z ktoreho sa nakonec vyklula jeho rodina.

V okoli sa tu nachadza este 6 fajn plazi ale vsade treba motorku. Ono aj asi zacinam rozmyslat, ze tu ostanem o noc dlhsie.

Ma tu fakt kopu kvetov, tak som si ich zacal fotit, ku kazdej som dostal mensi vyklad. Jedna je dobra na to, dalsia na to. Fakt velka kopa a strasne kvantum informacii, ktore som si nemal sancu zapamatat.

Kvet na mocove kamene, kvet ktory odpudzuje hadov, stromy ktore kazdy klcuje bo su nepotrbne, kvet na bolest atd.

Pred odchodom vesam na snuru na pradlo spinave veci nech sa preschnu a mozem ich zbalit do batoha. Fasujem obedar s kolacikmi a smer plaz.

Este pred odchodom ide konkurencia a vezie z dola spanielku, ktora sa tu nechcela ubytovat na jednu noc, tak kovboj si popod fuzy zanadaval. Len nevim ci ta nadavka patrila majitelovy alebo spanielke. Zda sa mi, ze povedal puta ale fakt som si neni isty. To by znamenalo pre spanielku.

Ono keby sem idem na jednu noc aj moja volba by bola ubytko na plazi.

Na plazi pisanie denniku, lezanie, plavanie, citanie knihy.

Rozhodujem sa ist kupit kokos. Velka chyba, bo po ceste sa zranujem, trochu si o drevo rozrezavam/oskieram nohu cca 7cm, hlboke to neni teda aspon myslim, uvidim co to spravy do rana.

Paradox opat prava noha, presne ta ktora bola rozrezana pri pade na motorke vo vietname (koleno), ta na ktorej som sa popalil o vyfuk na motorke na filipinach.

Takze kupanie je na dnes pase a tak len citam knihu a spisujem dake poznamky.

Na plaz si prichadzaju oddychnut aj policajti.

Po 16.45 smer ubytko.

Rana je cela vlhka od potu co isto k hojeniu nepomoze.

Na veceru zas to iste co vcera alebo nasi goreng. Berem to druhe, sice drahsie ale neva.

Na ubytku sprcha a obviazanie rany nech mi tam volaco v noci nevleze.

Zbalenie batohu, ono nema zmysel mat veci vonku, bo strasne vlhko.

Kovboj chysta na veceru rybu a arak, som zvedavy.

A hlavne som zvedavy co spravi rana cez noc. Ono to fakt vyzera ako skrabanec ale v tomto podnebi kde je furt vlhko je to nahovno.

Tak vecera je na stole, na kamennom a sedi sa na kamennych stolickach spravenych z malych kamenov.

8 malych ugrilovanych ryb, cena na trhu 10k r.

Samozrejme opat monolog. Nezabuda stale vychvalovat svoje ubytko a hanit to dole.

Mal tu na stazi dve baby, jednu z hotela na bali, druhu z honk kongu. Obe tu chceli zostat povodne len noc ale nakonec ostali tri. Bo zbierali info co by mohli pouzit z jeho bezchybneho ubytka.

Ked som spomenul, ze koka beach ma inspirovala slovenska blogerka. Hadajte co. No poznal ju a pomohol jej dole na plazi vyriesit problem s restikou, bo si objednali jedlo a potom ho zrusili a sli jest inde, co sa majitelovi nelubilo ale kovboj to zariadil.

Dalsiu zachranu robil dvom babam v mauere ked ich chcel okradnut sofer. Hned ako sa to dozvedel naletel do hotelu a nechal si zavolat sofera, pritom rozkopal stol a soferovy nakonec jednu natahol.

Jo v mauere bol z neho ganster, telo jak segal.

Inak fajn chlapik tento kovboj len keby tolko neprehanal (mozno to je vsetko pravda ale nevim nevim).

Uplne ma ale dorazil ked mi povedal, ze jeho teta ho vola dadong. V preklade to ma znamenat brada alebo nieco podobne. No to je ale nahoda, ja som dado a jeho tetka vola dadong 😊

Pitie araku sa zahajuje odliatim trosky na zem, akoze obeta. Ryby boli fajn, skoda, ze nespravil aj ryzu ale co by clovek chcel zas zadarmo.

Zla sprava, zajtra tu nemozem ostat, prave mu volali a oba,bungalovy su tym padom obsadene. Kurnik mal som sa rozhybat skor. Ubytko fajn cena, blizky warung jedlo za 15k, teda ak nie je nieco na objednavku (nasi goreng 25….), plaz uplne genialna s free lehatkami v tieny.

Zajtra som sa tu chcel dat aj ostrihat, kovboj vravel, ze tu je barbershop. No neodporuca mi ho, kvoli castim vypadkom elektriky v dedine. By sa lahko mohlo stat, ze so mna spravi pankaca 😊

Dnes zalahinam az o 20.00. Nohu som si pre istotu obviazal.

Este davam radu kovbojovy, nech zacne vyrabat magnetky. Nevedel pochopit co to je, tak mu ukazujem drevenne z filipin co bola zrejme chyba a dost velka ale o tom az zajtra.

Kokos : 10k r
Nasi goreng : 25k r

26th June 2018

V čom bola tá chyba s magnetkami ?
27th June 2018

Ako som ich vyberal stratil som zrejme pri tom simkartu s kreditom okolo 10€

Tot: 0.45s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 42; dbt: 0.2461s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb