Afzien en daarna welverdiende rust

South America
March 13th 2010
Published: March 13th 2010

Beste allemaal, Hier weer ons volgende verhaal. We hebben veel te vertellen, dus dit keer een vrij lang verhaal! We wensen jullie veel leesplezier. En vergeet ook zeker niet om de foto´s te bekijken!! Deze zijn erg mooi.. al zeggen we het zelf! 😊 Cerro Castillo We hebben lang getwijfeld of we de trekking bij de Cerro Castillo, in Chili, wilden gaan doen. Dit was voornamelijk omdat deze e... Read Full Entry

Photos are below

13th March 2010

hai there
heel gaaf om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Wat een natuur daar. Wij gaan in augustus ook weer op pad: kaap verden, brazilie en suriname staan eerst op de lijst, daarna zien we weer verder, groet Bram en Anja
13th March 2010

lekker baardje
Hey lieverds, Ziet er weer mooi uit. Zo te zien een heftige trekking! Ik weet niet of ik blij of jaloers ben dat ik niet zo's end aan het lopen ben. ;-) Hier alles goed: werk, school, alles gaat zijn gangetje. Blijf vooral posten! Kus, Moniek
14th March 2010

geen bericht goed bericht
'wat is het allemaal toch mooi daar mooie fotos nogmaals dikke kussen ma
15th March 2010

Cerro Castillo
Opnieuw een heerlijk verhaal waarvan we enorm hebben genoten. Je kent dat wel.... lekker op de bank bij het knapperende haardvuur terwijl harde wind om het huis waait en de regen tegen de ramen klettert, een goed glas wijn, een lekker shaggie........ We kunnen niet wachten op het volgende hoofdstuk. Gegroetselt van uit ( of is het van af ? ) Terschelling. Liefs ! Nell en Frans

even wat laten horen.
Hoi Sas en Roel. Wat een avontuur en wat geweldig dat wij er van mee kunnen genieten. En wat een mooie foto,s je blijft er naar kijken iedere keer ontdek je weer wat anders. Kunnen jullie wel op tijd je tentje en slaapzak droog krijgen? want als iets nat is is het nog zwaarder ook en als je in een vochtig bedje ligt wordt je ook niet snel warm . Wat leuk dat jullie zo nu en dan mensen ontmoeten waar je weer leuke dingen mee doet en lekker verhalen uitwisselen. ik zie je moeder donderdag weer en dan gaan we ook weer verhalen uitwisselen. Even lekker ontspannen het heeft dit keer wat langer geduurd maar ik was al lang blij dat ze naar Sandy ging dan zijn ze er beide uit en je moeder kan hopelijk zich even ontspannen maar dat hoor ik wel . Roel en Sas we kijken weer uit naar het volgende verhaal Hou elkaar op de been he rust af en toe wat uit des te meer genieten jullie van dit avontuur. groetjes van A3 en ook van Evert.

wou
hola, wat een prachtige foto's!!! ylva

wij genieten
Echt wat een super verhalen telkens. Na zo een verhaal van jullie, hebben wij ook weer echt een beetje van jullie kunnen genieten!! Hier is het nu wel vaker droog dan bij jullie zo te lezen;-) Alleen het uitzicht tsja daar kunnen wij dan weer echt niet tegen op!!! Wat een super foto's vind het zo geweldig voor jullie!!! Liefs en knuffels Koen En Chantal Ian en Liv
19th March 2010

heerrrrrrlijk
lieverds wat fijn om zo een klein beetje mee te kunnen avonturen ;-). De foto's zijn prachtig en super om jullie vrolijke, gezonde smoeltjes te zien!!! dikke knuffel en liefs
24th March 2010

Hoi, eindelijk eens de tijd genomen om alles te lezen. Indrukwekkend hoor. Zie wel dat jullie er erg van genieten. Ga zo door. Gr. Norma
4th May 2010
Zonsopgang in Futuleufu 2

Geweldig
Mis alleen dracula nog verder klopt het plaatje! Wow
17th May 2010

zomaar even.
hoi sas en roeland. wat een avontuur weer ik ben net terug van een paar weekjes camping met onder breking . ik lag te klapperen in m,n onderstel slaap ik nog wel in een caravan . kan ik toch wel merken dat ik ouder wordt dat avontuur van jullie dat kan ik echt niet meer maar daarom is het ook maar goed dat jullie het nu doen. wat een trip zeg maar als je de foto,s ziet dan is het weer geweldig. ik geniet er echt van als ik thuis ben kijk ik regelmatig of jullie wat door gemaild hebben en dan ga ik er voor zitten met een beker thee. blijf er beide van genieten en blijf vooral gezond . groetjes adrie en ook van evert

Tot: 1.549s; Tpl: 0.017s; cc: 9; qc: 66; dbt: 0.1467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb