BRAZiL!

South America
June 4th 2009
Published: June 4th 2009

Hei alle sammen! Naa er det skammelig lenge siden vi har blogget, men vi har tilbrakt nesten en mnd i telt Vi merket fort at forskjellen var stor naar vi naadde Brasils grenser. Ikke minst regnet vi med at spraakdelen skulle bli okei etter nesten 4 mnd i spansktalende land, men Portugisisk viste seg aa vaere ekstremt forskjellig. I tillegg m0tte vi et sterkt nasjonalistisk folkeslag, hvor flere a... Read Full Entry

Photos are below

4th June 2009

aaaah..
Dere har virkelig oppdaget Brasil, det må jeg si:) Nå får jeg enda mer lyst å reise tilbake dit for å oppleve "deres" steder også!! Dog kan dere glede dere til å komme hjem, akkurat nå er det vel ca 13 grader og regn... har hatt noen smeigedager nettopp da, det må sies! Nyt siste rest og vit at dere er savnet her hjemme:) Klem søs og co
4th June 2009

ser da fantastisk ut :)
reiser selv nå,.... faen ser bra ut hos dere asså, etter å ha fulgt bloggen, så klarer vi rett og slett ikke holde oss lengre. Back to SE asia!
16th July 2009

Gøy!
Veldig gøy lesning!! Kos dere masse videre:)

Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 41; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb