De tweede week in Suriname.


Advertisement
Suriname's flag
South America » Suriname » Paramaribo
March 14th 2018
Published: March 14th 2018
Edit Blog Post

Hallo allemaal,

Ik merk dat ik nu wel begin te wennen hier. Ik noem ons appartementencomplex al thuis en ik begin de weg ook een beetje te leren kennen hier. Daarnaast leer ik ook steeds meer Surinamers kennen, erg gezellige, gastvrije mensen. We zijn bijvoorbeeld al uitgenodigd bij onze buren om roti te komen eten.

Normaal gesproken zouden we de maandag beginnen met stage, maar omdat nog niet alles duidelijk was en we vrijdag eerst op gesprek moesten komen, hebben we deze week nog lekker een weekje vakantie, heel vervelend... De hele week hebben we bijna niks gedaan. Alleen gezwommen, gewinkeld, naar de bank gegaan om iets te regelen voor het visum en 's avonds uiteten en daarna zijn we een avond gaan beachvolleyballen, naar Loco een aantal avonden, op de donderdagavond naar Havana, maar voordat we daar waren hadden we eerst nog een beerpongtoernooi bij Loco en vanuit daar zijn we op de partybus naar Havana gegaan. De volgende dag hadden we dan het stagegesprek en het was echt verschrikkelijk. Ik vind die vrouw nu al niet meer aardig. We mogen niet 1 dag in de week vanuit huis werken, we mogen maar 1 week observeren op de basisscholen ipv 2 weken. We mogen het 3e project over kunst wel uitstellen en we moeten om 7:15 aanwezig zijn op de stagescholen. Nou dat is echt veel te vroeg.

Op vrijdagavond hebben we met het hele huis gezellig pizza gegeten, bier gedronken en Temptation Island gekeken, heel gezellig zo'n meidenavond. Op zaterdag hebben we lekker niks gedaan. Om 5 uur zijn we dan toch maar eens iets gaan doen, namelijk lasergamen! Superleuk, ik ben 3e van de 8 geworden. Daarna zijn we wezen uit eten bij buiten gewoon en daarna hebben we nog gebowld. Daarna zijn we ons klaar gaan maken voor weer een avondje uit. We gingen naar Tequilla en ik lag lekker om 5 uur in mijn bed. De volgende dag moesten we er weer vroeg uit, want een meisje die mee is was jarig die zondag en om dat te vieren gingen we de jungle in. We zijn eerst op een plek geweest om ergens te chillen in onze hangmatten. Daar hebben we ook gegeten, daarna zijn we naar jungle white beach gegaan om daar te douchen en ook om te baden. Hier zijn we niet heel lang geweest omdat het al erg snel donker was.

Jullie zullen wel denken 2 blogs op 1 dag en normaal hoor ik nooit wat. Dat komt omdat ik er vandaag een keer tijd voor had. Tijdens de volgende blog zal ik het hebben over mijn eerste stageweek op een voortgezet speciaal onderwijs school.

Tot snel!
Liefs Michelle!

Advertisement



Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 52; dbt: 0.0313s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb