Cesta do Iquitosu

September 22nd 2005
Published: September 26th 2005

Ahoj vsem

Ve ctvtek vecer nas cekala dlouha cesta do mesta Iquitos.Dve noci a jeden den jsme stravili v autobuse, na zaver cesty nas cekal let nad Amazonii.

Prvni nocni cesta autobusem z Huarazu do Limy probehla celkem v pohode. Rano v Lime jsme sehnali listky na bus smer mesto Tingo Maria. Cesta trvala asi 12 hodin a vedla pres pohori And s vrcholem asi 4818 m.n.m. Pred cestou rozdavali v autobuse sacky, coz nebylo od veci.Nekteri spolucestujici z Peru to nezvladli..)))) Vecer jsme dorazili na misto a pokracovali jsme jinym busem dale smer Pucallpa. Nocni spoj z Tingo Marie do Pucallpy byl asi nejhorsi autobus v Jizni Americe, byl preplneny, spinavy, bez perovani a v noci si vzal rec hlidac s brokovnici. Potreboval asi prispet na novou pistol, nedali jsme mu ale ani sol...)))

V 6 hodin rano jsme dorazili do Pucallpy.Mesto je asi 10st. od rovniku, coz je znat.Teplota pres den presahuje 35st. Po snidani jsme se premystili na letiste, kde nam navecer letelo letadlo smer Iquitos. Pred odletem jsme zvladli jeste vyjizdku lodi na jezero Yarinacocha, spojenou s prohlidkou v soukrome ZOO.

Kolem 8 hodiny vecerni jsme byli v Iquitosu, meste lezicim na brehu Amazonky. Do mesta nevede silnice, lze se sem dostat jen lodi ci letadlem.Sehnali jsme hotel s vetrakem, kde nastesti netece tepla voda...)))) Teplota v noci se zde pohybuje kolem 23st.

Rano budeme hledat lod, ktera nas vezme do mesta Tabatinga.Tim se rozloucime s Peru a nase cesta bude pokracovat do Brazilie.

Obed na brehu jezeraObed na brehu jezera
Obed na brehu jezera

Opekany banan s rybickou nebyl spatny..)))

29th September 2005

Míšovi vše nejlepší k dnešním jmeninám!

Tot: 0.115s; Tpl: 0.017s; cc: 9; qc: 56; dbt: 0.0799s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb