Iquitos, cesta lodi z Iquitosu do Santa Rosa

Namesti Plaza de Armas
Ahojky vsem,

Nedele
Rano 25.9.2005 vstavame pred 8 hodinou, sprcha je nutna, je hrozne vedro. Jdeme na snidani, zaridit lod na pondeli do Santa Rosa (pristav v Amazonii v Peru). Koupili jsme si site (hamaky), ve kterych budeme na lodi spat.
Kluci jdou vecer jeste do mesta, ja zustavam v pokoji. Pozdeji k veceru se zacina vsechno trast, jdu na chodbu, zjistit co se deje. Venku je vice lidi, bylo zemetreseni. V televizi hlasili, ze epicentrum bylo v Moyomamba, Tarapoto a Yurimagas (kde jsme meli byt, ale z casovych duvodu jsme zvolili rychlejsi cestu prelet z Pucallpy do Iquitosu). Iquitos je vzdalen cca 400 km. Zemetreseni bylo 7 stupnu Richterovi stupnice. Celkem sok, ale vse je OK.

Pondeli
26.9.2005 jsme po snidani zasli do banky, prosli se po meste, nakoupili nejake jidlo na cestu lodi a po 12 hodine jsme cekali v hotelu na taxi k lodi. Po 13 hodine jsme v pristavu na lodi Grand Diego. Povesili jsme si site (hamaky), svazali na jednom miste zavazadla k sobe. Postupne nastupuje spoustu lidi, kolem 21 hodiny je lod plna a konecne vyplouvame. V podpalubi se prepravuji potraviny i zvirata (krava, slepice). Musime se stridat v hlidani batohu, Peruanci kradou jako straky. V noci zacalo prset, alespon je lepsi vzduch.

Utery
27.9.2005 je celkem prijemne rano, v siti se spalo dobre. Po snidani jsme si jeste pospali. Po 12 hodine roznaseli obed (ryze, fazole, kure) moc dobry. Po obede zase spocneme. Lod cestou stavi u kazdeho brehu, kde je nejaky domecek. Pohoda, takhle plujeme cely den.

Streda
28.9.2005 jsme vstali drive, ale zase jako vcera, po snidani trocha spanku. Noc byla OK. Dnes sviti slunicko, bude tepleji. Sledujeme cestu, kolem 15 hodiny jsme v pristavu Santa Rosa jeste v Peru, jdeme na imigracni pro razitko na vystup z Peru. Taxikem(lodkou) se nechame prevest na druhy breh do Leticie v Columbii. Nasli jsme si tu ubytovani, odtud muzeme prejit do vedlejsi vesnicky Tabatinga (Brazilie) pro vstupni razitko. Vecer jsme zasli do hospudky, potom spat.
Pa S+M+P

Na lodiNa lodi
Na lodi

...v hamakach sa spi celkom dobre.....
pristavpristav
pristav

lod zastavovala skoro u kazdej budy cestou....
hranica medzi Kolumbiou a Braziliouhranica medzi Kolumbiou a Braziliou
hranica medzi Kolumbiou a Braziliou

..v Kolumbii sa mesto vola Leticia...v Brazilii je to Tabatinga...

1st October 2005

Ahoj Soni, Palo a Miso, docela vam zavidim super zazitky, ale myslim,ze bych to tempo neprezil. Uz jen ty injekce proti nemocem by me zabily.Tesim se na vas navrat, doufam, ze to nekde v hospode oslavime. PS. Soni, chybis tady nejen Ty ,ale i Tvoje bombony.Nikdo me tady nezasobuje. Mejte se.

Tot: 0.108s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 61; dbt: 0.0696s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb