Suchot in Lima

October 7th 2006
Published: October 19th 2006

"Home peru" hostal in Lima"Home peru" hostal in Lima"Home peru" hostal in Lima

Gil in one of the many phone calls
הגענו בשבע בבוקר ללימה אחרי יותר מ20 שעות בדרכים, וקלטנו שאין לנו איך לאכול, לשתות או אפילו ללכת לשירותים בתחנת האוטובוס, כי חג... הגענו למלון הראשון שמצאנו ושכנענו את פקידת הקבלה שתבצע את הרישום למלון עבורינו בעצמה. למזלינו הגישו ארוחת בוקר במלון, ואחרי שאכלנו משהו התחלנו בנסיונות להשיג את השגרירות כדי לברר לאיזה בית חולים כדאי לגשת... מסתבר שחג זה זמן לא מוצלח לחפש עזרה בשגרירות, ולא הצלחנו לתפוס את השגרירה לא בטלפון, לא במספר החרום וגם לא דרך חדר המצב של משרד החוץ...
החלטנו לצעוד לקהילה היהודית כדי לנסות לקבל מהם ייעוץ ועזרה. העגנו לשם לאחר שעה הליכה, בדיוק כשהם סיימו את ארוחת החג. מרגע שהגענו לשם טיפלו בנו טיפול צמוד ועזרו לנו מאוד. אחד השליחים מהארץ בא איתנו לבית החולים ותרגם עבורינו את כל ההתרחשות, ואח"כ לקח אותנו לבית הרב שם נתנו לנו לאכול ודאגו לנו מאוד. הם היו ממש נחמדים והלכנו איתם לסעודה שלישית בקהילה.
למחרת היה חג שני בקהילה, ואנחנו שבאנו ליטול ארבע מינים הצטרפנו אליהם לסעודת החג בסוכת הקהילה. באותו יום התחלנו את הליך איתור החיסון הפסיבי, שגרם לנו להשאר עוד יומיים לא מתוכננים בלימה. ביומיים האלו ביקרנו במוזיאון הזהב, בשוק האינדיאני, הסתובבנו במרכז העיר לימה - בפלאצה המרכזית והיפה שלה, והעברנו הרבה שעות במלון שלנו.
"Home peru" hostal in Lima"Home peru" hostal in Lima"Home peru" hostal in Lima

One of the public rooms in the hostal
למזלינו שהינו במקום ממש נעים, שיושב במבנה של מנזר מהמאה ה - 18, מרוהט בריהוט עתיק, ומשרה אווירה ממש נעימה.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 32; dbt: 0.0329s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb