Keskusta

South America » Peru » Lima » Lima » Lima
May 10th 2011
Published: May 13th 2011

Aika on hurahtanut Limassa nopeasti. Kävelimme ensin Lanin toimistoon tarkistamaan, että tyttäreni saa paluulennolle kasvisruokaa. Menimme sitten bussilla keskustaan. Kavimme katsomassa tuomiokirkon ja ruokailimme keskusaukiolla. Kavelimme kavelykatua pitkin ja palasimme bussilla Mirafloresiin. Oli aurinkoinen paiva.

Paikallisbussit ovat oma lukunsa. Bussissa on rahastaja, joka nousee pysäkillä autosta ja huutelee, minnepäin bussi on menossa. Bussiin voi nousta kyytiin myyjiä, jotka kauppaavat jotain pientä purtavaa. Kerran kyytiin nousi myös mies, joka piti jonkinlaisen uskonnollisen puheen.

Tyttareni kuulo tosiaan palautui aamulla ja han oli taas siina kunnossa etta pystyi katsomaan kaupunkia.

En oikein luota taysin nettiloiden virusturvaan, ja kun matka lahestyy loppuaan, en enaa viitsi kopioida kuvia kamerasta muistitikulle enka myoskaan siirtaa nakyville nettiin.

Tot: 0.061s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb